Studium behem materske a rodicovske dovolene-poradte mi

1
2.3.05 11:57

Studium behem materske a rodicovske dovolene-poradte mi

Maminky,
obracim se na ty, ktere maji zkusenost ci prave ted studuji behem sve materske a rodicovske dovolene. Rada bych znala vas nazor, doporuceni jak to zvladate, jestli se to vubec zvladnout da. Dekuji

P.S. Mam dvoumesicniho syna a na podzim bych chtela zacit s vysokoskolskym studiem.

Dekuji

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

588
2.3.05 12:28

Ahoj Monko.
Mám dvouměsíční holčičku a chodím do třetího ročníku střední školy.
Zvládnout se to zatím dá docela v pohodě,když se učím,tak to malé předčítám,ona je spokojená,že si s ní povídám.
Do školy chodím dvakrát týdně,malá chodí se mnou a o přestávkách ji kojím,ale jestli půjdeš do školy až na podzim a máš hlídání,tak bych se toho určitě nebála,ve škole se jen odreaguješ.
Záleží na tom,jak jsi na tom s učením,jestli se učíš rychle,tak se nemusíš bát,že bys to nezvládla :wink:
Jiřka a Natálka

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
133
12.3.05 18:56

ahojky, maly se mi narodil ve 4.rocniku, takze pred diplomkou a statnicemi. Do skoly jsem chodila sporadane, ale obcas jsem se s nekym domluvila na vetsi absenci, mela jsem sehnane hlidani (chuva - kamaradka) a od 10 mesice mi vzali maleho do jesli.
Nerikam, ze to byla naprosta pohoda, zvlaste v obdobi jednoho roku, kdy mi Mikes skakal po hlave, lital jak drak ale jeste moc neposlouchal a ja do toho srotila anglickou fonetiku a jine ptakoviny :) za mesic statnice z dalsiho jazyka za tri tydny z psychologie :) uz bych si to nezopakovala, ale na druhou stranu musim priznat,ze cele to uceni bere clovek s daleko vetsim nadhledem - mate proste jine priority a me to moc pomohlo, takze muzu rict, ze se mi ucilo lepe nez pred synem

druhe planuju pri doktoratu :-) …pojistka aby deti byly chytre :wink:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
382
12.3.05 19:37

Ahoj,