Studium na zahraniční univerzitě

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 25.08.19 16:07
Studium na zahraniční univerzitě

Hezký den všem tady na emiminu. Předem se omlouvám za anonym, ale nechci, aby mě tu někdo poznal. :oops:

Jsem studentka víceletého gymnázia a ikdyž mě to čeká až za nějakou tu dobu, tak už pomalu přemýšlím, nad vysokou školou a zaměstnáním. Obory mám zatím dva nebo tři (pro jistotu).
Můj dětský sen byl a je studovat a bydlet v zahraničí, ale neznám nikoho, kdo tuto zkušenost má, a proto se obracím na vás, zda se tu někdo takový najde. Hodně mě láká Amerika nebo Anglie, ale ještě nejsem 100% rozhodnutá.

Je tu někdo s takovouhle zkušeností? Co jste všechno zařizovali? Co to obnáší? A je to doopravdy splněný sen, nebo zklamání? Usadili jste se, nebo jste se vrátili?

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Paja Papaja
Stálice 55 příspěvků 25.08.19 16:07

Omlouvám se za překlep, zkušenost nemám

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 25.08.19 16:10
@Paja Papaja píše:
Omlouvám se za překlep, zkušenost nemám

Nevadí, to se stane každému. I tak jsem ráda za každou odpověď :hug:

Lovelytrue
Kecalka 218 příspěvků 25.08.19 16:13

Ahoj ja studovala pul roku v Anglii na univerzitr v ramci programu Erasmus. A nechtela bych tam studovat normalne. Uz jen proto, ze vylezes ze skoly po 3 letech a jsi zadluzena cca 900 000 jen za skolne. A to je za no name univerzitu, cim lepsi, tim drazsi. Byt tebou jdu na univerzitu tady a odjedu na Erasmus na rok ;) a to ani nemluvim o kulturnim soku, ktery by te cekal po prijezdu…i kdyz je Anglie Evropa, tak je to tam jine. Nerikam horsi, ale jine. Kazdopadne zkusenost je to velka a neprenositelna :blush:

vokishka
Neúnavná pisatelka 15572 příspěvků 25.08.19 16:15

Taky bych řekla, že je nejlepší přes Erasmus, znám víc lidí, co tak studovali. Jak to bude s Anglií je ve hvězdách.

baimoli