Studující maminky - jak a kdy se učíte?

335
2.5.18 10:26

Studující maminky - jak a kdy se učíte?

Ahoj maminky, studuji třetí ročník bakalářského studia. Jelikož dělám dva ročníky najednou je toho opravdu kvantum. Je mi skoro 40 a to učení mi vůbec neleze do hlavy. Prosím, máte nějaké rady a tipy kdy a jak se učit. Popřípadě nějaký tip na podpůrné prostředky. Budu moc vděčná za vaše rady :-)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2.5.18 10:42

Já vystudovala s dvěma dětmi Bc. Manžel hodně pomáhal. Vzal si děti, když přijel z práce a já měla volno na učení. Nejvíc pomáhá kyslík…přestávky…hodinu jet v kuse, pak jít na hodku na procházku a zase sednout k učení.

O víkendu vzal děti na chalupu, já se učila, pak jsem šla uklízet(hodinku učení, hodinku úklid - nařídila jsme si budíka)…brala jsem to místnost po místnosti a fakt důkladně. Pustila jsme si k tomu nahlas muziku a snažila se na učení nemyslet. Takhle jsem uklidla za víkend barák 7+2 a ještě se naučila na zkoušky.

Také je dobré, když přijdeš z přednášek, ještě jednou si doma poznámky projet…a dělat to průběžně. A hlavně nic neodkládat!!! Seminárky si rozvrhnout…osnovu atd. Těžké předměty nenechávat nakonec…

Vzhledem k tomu, že mám ADHD (diagnostikováno až v dospělosti), pomohl mi na soustředění biofeedback.

Když manžel ležel v Motole na neurologii, schválně jsem se optala lékaře co za podpůrné prostředky by mi doporučil na soustředění…kupodivu nic. Všechny volně prodejné „soustřeďováky“ jsou spíš bonbonky, než aby to mělo nějaký valný účinek. Ale zkušela jsme před tím Guaranu - nevím, myslím, že to účinky nemělo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
335
2.5.18 12:05

@Kazimíra Olejovka Díky za všechny tipy!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
624
2.5.18 13:14
@Kazimíra Olejovka píše