Reklama

Studující maminky - jak a kdy se učíte?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

juicee
Kecalka 297 příspěvků 02.05.18 10:26
Studující maminky - jak a kdy se učíte?

Ahoj maminky, studuji třetí ročník bakalářského studia. Jelikož dělám dva ročníky najednou je toho opravdu kvantum. Je mi skoro 40 a to učení mi vůbec neleze do hlavy. Prosím, máte nějaké rady a tipy kdy a jak se učit. Popřípadě nějaký tip na podpůrné prostředky. Budu moc vděčná za vaše rady :-)

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

Kazimíra Olejovka
Kecalka 300 příspěvků 02.05.18 10:42

Já vystudovala s dvěma dětmi Bc. Manžel hodně pomáhal. Vzal si děti, když přijel z práce a já měla volno na učení. Nejvíc pomáhá kyslík…přestáv­ky…hodinu jet v kuse, pak jít na hodku na procházku a zase sednout k učení.

O víkendu vzal děti na chalupu, já se učila, pak jsem šla uklízet(hodinku učení, hodinku úklid - nařídila jsme si budíka)…brala jsem to místnost po místnosti a fakt důkladně. Pustila jsme si k tomu nahlas muziku a snažila se na učení nemyslet. Takhle jsem uklidla za víkend barák 7+2 a ještě se naučila na zkoušky.

Také je dobré, když přijdeš z přednášek, ještě jednou si doma poznámky projet…a dělat to průběžně. A hlavně nic neodkládat!!! Seminárky si rozvrhnout…osnovu atd. Těžké předměty nenechávat nakonec…

Vzhledem k tomu, že mám ADHD (diagnostikováno až v dospělosti), pomohl mi na soustředění biofeedback.

Když manžel ležel v Motole na neurologii, schválně jsem se optala lékaře co za podpůrné prostředky by mi doporučil na soustředění…ku­podivu nic. Všechny volně prodejné „soustřeďováky“ jsou spíš bonbonky, než aby to mělo nějaký valný účinek. Ale zkušela jsme před tím Guaranu - nevím, myslím, že to účinky nemělo.

juicee
Kecalka 297 příspěvků 02.05.18 12:05

@Kazimíra Olejovka Díky za všechny tipy!

Evullka
Zasloužilá kecalka 560 příspěvků 6 inzerátů 02.05.18 13:14
@Kazimíra Olejovka píše