Svědění v oblasti trojúhelníku - nevíte co to je?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.06.19 08:36
Svědění v oblasti trojúhelníku - nevíte co to je?

Ahojky, moc prosím o radu.
Už asi dva dny mě hrozne svedi v oblasti trojúhelníku, mám to tam červené a dost to svedi. Měla jsem atb urifos, ale začala jsem brát 6/6 a měla různé projevy. Svědění nohou, dokonce na hrudi, ale atb jíž nepůsobí a jelikož mi to začalo o víkendu, tak sem dr nekontaktovala… Od včerejšího večera beru zase jiné atb, mám více zdravotních problému. (Sumamed)… Já mám problémy s krční páteří, dost trpím na noční pocení, když je zablokována. Teď to bylo OK, ale v noci jsem se prave potila a tričko měla mokré prave v oblasti pod prsy… Teď mi přijde, ze mi zase svedi i hrudník :pocitac: dost mi svedely i po tom urifosu nohy. Teď ten červený trojúhelník a děsně to svedi :zed:
Mám volat k dr? Muže to být ještě po tom urifosu?

Reakce:
petrahubka
Povídálka 28 příspěvků 21.06.19 08:42

Neni to spis jenom takove to opruzeni z opoceni? Pokud jste se v noci zpotila… umyt a natrit sudokremem. Pokud je to problem slozitejsi, vyresi to jedine doktor, rekla bych.

Mar__tanka1983
Generální žvanilka 21350 příspěvků 9 inzerátů 21.06.19 08:50

Je vedro, člověk se oprudí, ani neví jak. Umyla bych se, nechala větrat, mázla např. tím sudocremem, pokud máš doma, nebo bepanthen.

azaleila
Zasloužilá kecalka 633 příspěvků 40 inzerátů 21.06.19 09:29

Osobně si myslím, že to po těch ATB být ještě může… a jinak doporučení výše zmíněná bych dodržela…

Váš příspěvek
Reklama