Syndrom mizejícího dvojčete - obavy a zkušenosti

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
5.11.21 04:58

Syndrom mizejícího dvojčete - obavy a zkušenosti

Ahoj holky,

Minulý týden jsem byla na první kontrole na gynekologii, kde nám potvrdili dvojčátka, o kterých jsme věděli již z CAR.
O víkendu mi ale vymizely všechny příznaky, a proto jsem poprosila lékařku o kontrolu navíc.
Včera bohužel zjistila, že jedno z embryí se zastavilo. Stalo se tak hned po kontrole v 8+1.
Nyní jsem 9+1 a druhé miminko se mělo čile k světu. Včera.

Mám ale ohromný strach, abych nezačala krvácet a neodešlo i to druhé. Anebo aby se taky vývoj nezastavil. Jak jste to zvládly psychicky, tuto diagnozu a jak fyzicky? Dopadlo těhotenství dobře? Měly jste potom více kontrol případně další problémy?
Vím, že to zařídila příroda. Že by to mimčo asi nebylo v pořádku, ale přesto od včerejška jen brečím a je mi mizerně…

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
28165
5.11.21 07:42

Ač je to kruté, žádný strach a nic to neovlivní, má-li se dítě udržet, udrží se - je-li to špatné, bude to špatné
zkus se nestresovat, neovlivníš to,
moje mamka má kamarádku, které zaniklo jedno dvojče, druhé úspěšně donosila, porodila v termíne a dnes má to dítě 35 let

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
5.11.21 07:56

@stinga

Já vím… pokud je embryo zdravé, vydrží to. Pokud by miminko bylo nemocné nebo nedejbože by mělo umřít, je mnohem lepší, že se to stalo teď v začátku… vím, že jsem neudělala nic špatně a nijak to ani nemohla ovlivnit.

Ale i tak se bojím, jde o mé první těhotenství v životě, ke kterému byla cesta dlouhá… nebylo to hned, nebylo to samo od sebe. Nevyšlo to napoprvé…

Snažím se nemyslet na to, myslet spíše na tu druhou prďolku. Aby byla v pořádku… ale strach mám obrovský. Věřím, že za pár dní to zpracuji a bude to už snadnější… Ale teď se opravdu strašně bojím, aby to druhé srdíčko zůstalo..