Syndrom vyhoření, úzkostná porucha, deprese - co dál

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymní
9.5.20 23:19

Tak je fajn, že jsi měl návštěvu, snad to bylo v pohodě.. Myslím, že je ti teď hůř z těch prášků, že začátku to opravdu tak bývá, že jsou úzkosti ještě větší a pocit na zvracení je u toho normální, neboj.. Nevím, co ti dali místo toho Rivotrilu, ale mělo by to ulevit, když je to bzd.. Hele, já když se mi to teď vrátilo, tak mi dělalo problém i když přišla na pokec švagrová, se kterou normálně pusy nezavřeme. Telefony z práce mě rozhodí i teď. Dneska bylo krásně, byli jsme na kole a vidíš, taky jsou dny, kdy to prostě nejde. Musíme se asi fakt učit s těma silama šetřit.. Co děláš celý den?? Máš tam nějakou knížku, nebo noťák???

  • Citovat
  • Nahlásit
73
10.5.20 08:21

No tak nejak prezivam ty dny na pokoji, odpoledne se snazim na chvilku jit ven. Ale jak jsem psal nedela mi to moc dobře. Hodne se tady kouri, tady jsou snad všichni kuraci a travi hodne casu na kurarne.
Mam tady notas, tak si tak ctu a hledam na netu informace, co by mi mohlo ještě pomoci.
Je to tady k zblazneni:)))

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.5.20 08:43

@JirkaHr ahoj, chci te moc povzbudit, dneska je to cca skoro tři týdny, co beru léky a od pátku je mi uz líp. Prvni dva týdny byly hrozné, zhoršení vsech příznaků, úzkosti, nechutenstvi, :hug: deprese… takze určitě vydrž, zlepsí se to.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
10.5.20 09:30
@Anonymní píše:
„@JirkaHr“: Tak to jsem ráda, že se ti ulevilo, je to boj.. Já v pá nasadila ty nové léky, tak uvidíme. U mě je blbý, že jsem už měsíc na neschopence a sice jsem byla ve firmě skoro 20let, ale nevím, jak bych to tam dala.. Takže nějaká změna?? Ale jaká?? To mě hodně trápí.. Jirko, vidíš, to zhoršení je fakt po nasazení léků.. A moc to netu nečti, pač se dozvíš, komu ty léky nesedí, co všechno po nich měli..Vis jak, lidi píšou většinou, když je zle, pak už není čas a potřeba :) Co máš rád za filmy??
  • Citovat
  • Nahlásit
33332
10.5.20 10:01

Lidi všichni se držte, zlepší se to nebojte.
@JirkaHr i tobě zas bude líp, jen to chce čas, hodně času, ale půjde to :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.5.20 11:08

@Lana25 Díky za povzbuzení, ty jsi prošla taky depkou a úzkosti??? :(

  • Citovat
  • Nahlásit
33332
10.5.20 12:41
@Anonymní píše:
@Lana25 Díky za povzbuzení, ty jsi prošla taky depkou a úzkosti??? :(

Procházím pořád, nechala jsem si solidně roze.srat život a teď solidně dlouho potrvá, než se stím naučím úplně žít a fungovat. Úzkost vlastně zažívám od mala. Před rokem a čtvrt jsem se sesypala, i můj život a hrabu se z toho pořád.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.5.20 17:11

@Lana25 To je mi líto :(Jojo, je to někdy boj..Jsi doma, nebo chodíš při tom do práce?? Léky bereš?? Já dnes třetí den nové a je to takový divný.. Jirko, byl jsi na prochajdě??

  • Citovat
  • Nahlásit
33332
10.5.20 18:23
@Anonymní píše:
@Lana25 To je mi líto :(Jojo, je to někdy boj..Jsi doma, nebo chodíš při tom do práce?? Léky bereš?? Já dnes třetí den nové a je to takový divný.. Jirko, byl jsi na prochajdě??

Zatím si přivydělavam bokem na brigádách. Ale chci do práce. Léky beru. Já měla při změně léků týden totalní depresi, ale fakt hnusnou, ale pak ok. Určitě to nebylo tak šílený jako na začatku :mrgreen: :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.5.20 19:19

Tak já mám Citalec už dlouho a byla to pohoda.. Ted prostě propad a už se z toho taky hrabu dlouho.. Mám změnu 3dny, js taková vnitřně vykleplá, jinak to celkem jde.. Můžu se zeptat, jaký léky jsi měnila??

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
10.5.20 21:28

Ahoj Jirko, tak jak ti je dnes? Byl jsi na procházce?

  • Citovat
  • Nahlásit
33332
11.5.20 07:59
@Anonymní píše:
Tak já mám Citalec už dlouho a byla to pohoda.. Ted prostě propad a už se z toho taky hrabu dlouho.. Mám změnu 3dny, js taková vnitřně vykleplá, jinak to celkem jde.. Můžu se zeptat, jaký léky jsi měnila??

Eliceu a Mirzaten, ten se snažím vysadit. Teď mám Brintellix…a nevím :think: mám lepší dny a horší :think: ale já vím, že potřebuji prostě dlouhodobou terapii. Že se ty roky špatně naučenýho řešení problémů, vnímání sebe a světa prostě nezaplácnou práškem :roll: Bohužel.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
11.5.20 08:57

@Lana25 Jojo, škoda, že nemáme free povahy:(Není to jednodušší?? Já právě Brintellix teď vysadila.. Kolik ti je?? Mě 44 a to už by měl člověk umět hodně věcí házet za hlavu, sakra..

  • Citovat
  • Nahlásit
33332
11.5.20 09:04
@Anonymní píše:
@Lana25 Jojo, škoda, že nemáme free povahy:(Není to jednodušší?? Já právě Brintellix teď vysadila.. Kolik ti je?? Mě 44 a to už by měl člověk umět hodně věcí házet za hlavu, sakra..

A jak dlouho jsi ho měla? Ono může trvat než se najde něco co sedne, ja byla hloupá a eliceu jsem si nechala moc dlouho, protože jsem měla strach ze změny :roll: Že mi zas bude zle. A co bereš teď? Kolik mi je bych neanonymně neřešila.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
11.5.20 09:22

@Lana25 Já právě ty roky mám Citalopram a ani nevím, že ho beru, když je třeba na podzim hůř, tak jsme navýšili a jinak malou dávku.. No a jak jsem ten propad, tak mi loni dala Agomelatin a ten ne zabral vuuubec, ztracený čas.. Pak ten Brintellix, jak píšeš nekd líp, někdy hůř, ale já po něm byla taková hrozně oploštělá, nebo nevím, jak to napsat, taková mimo.. On by to vůbec dělat neměl, naopak.. Každý jsme prostě jiný. Já se dost bojím Lexaurinu a jiných bzd, ale někdy jsou potřeba. A to je ono, mě třeba Lexaurin jakoby nakopne a když si ho vezme kolegyně, tak je celý den mrtvá.. Každý tělo je jiný :)

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat