Také nemůže vaše dítě zítra do školy kvůli nemoci?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.09.18 15:56
Take nemuze vase dite zitra do skoly kvuli nemoci?

Ke konci prazdnin onemocnela…do skoly muze az koncem tydne a tak se tesila na zari… :roll:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.09.18 16:03

Teď to taky řeším. Syn dneska přestal mluvit a má teplotu. Jde do první třídy, takže přijde o slavnostní zahájení a ty první seznamovací dny :( . Mladší syn jde do školky a taky odpadl.
No aby se to nepletlo, já jsem učitelka od prvňáků a hlas ztrácím taky. Zítřek se mi povedlo zařídit, takže děti přivítám, a pak se budu léčit.
Když se daří, tak se daří :zed:

unuděná
Kelišová 5555 příspěvků 2 inzeráty 02.09.18 16:09

Náš prvňáček dnes přijel z chaty s pupínkama po obličeji, tak jen doufám, že jsou to komáři, jak se dušoval manžel, a ne neštovice :roll: :mrgreen:

Terezxx
Ukecaná baba ;) 1593 příspěvků 1 inzerát 02.09.18 16:13

Syn měl jít zítra poprvé do školky a od soboty zvrací a má horečky. Takže zítra místo jeho prvního dne půjdeme k doktorce. Trochu mně to mrzí, že to zmešká a mám trochu stach, že se v jeho nepřítomnosti ostatní děti oklepou z prvotního šoku z té školky a on tam pak nastoupí už mezi relativně smířené děti, zatímco pro něj to bude všechno nové. Snad nebude moc dlouho marodit :pankac:

ančapepča
Zasloužilá kecalka 970 příspěvků 02.09.18 16:20

Taky řešim jestli mám zítra kluka dát do školky. Má nudli a trochu chraptí. Spíš si ho vezmu sebou do práce aby tam hned první den nenaprskal na ostatní. Naštěstí ještě nejde do školy, teď je předškolák :) v patek běhal bos na stedeném písku i přes muj zákaz. Ach jo

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.09.18 16:21