Tatínek utekl - potrat, či ne?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.08.19 08:38
Tatínek utekl - potrat či ne?

Ahoj všichni,

raději anonymně.

Jsem nyní v 8 týdnu těhotenství, je mi 22 let a jsem studentka.
Z těhotenství mám radost, rodina také, nabídli mi plnou podporu materiální i finanční.
U rodiny přítele to ovšem tak není. Jeho rodina je velmi tradičně založená (slušně řečeno). Nejprve byl přítel vyděšený, zmatený, což naprosto chápu. Poté mi řekl, zda nechci zvážit možnost potratu. To jsem odmítla.

Potom jsme tuto novinu jeli oznámit jeho rodičům. Ti byli rezolutně proti - se slovy, že dítětem si zničíme životy a že jsme mladý a úplně pitomý. O den později mi řekl, že dítě doopravdy nechce a že by pro něj bylo životní selhání si (cituji) „takhle mladej upíchnout parchanta, já chci cestovat, podnikat“, takže mi nabídl možnost, že od nás odejde a bude mi platit alimenty.

O další den později řekl, že ho mrzí co mi řekl a že si myslí, že to dopadně že spolu budeme žít všichni tři. Řekla jsem, že potřebuju od něj konečné slovo. Nemůže se rozhodovat ze dne na den.
Včera mi ZAVOLAL a sdělil mi, že od nás odchází.

Teď prosím o radu,

Dítě si nechat, ale… bez otce rovnou ze startu.
Jít na potrat, ale… s rizikem budoucí neplodnosti, možnými psychickými problémy apod…

Prosím nesoudit, neurážet. Pouze chci znát názor nezaujatého člověka.

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další »
Reakce:
Tichošlápek
Neúnavná pisatelka 15549 příspěvků 14.08.19 08:42

Sama bych volila potrat, dostudovala a rodinu založila až s opravdovým partnerem, který bude i zastávat roli otce. Ale ty píšeš, ze mas z těhotenství radost, myslím, ze toto pro tebe nebude správná cesta

Malaga
Nadpozemská drbna 26108 příspěvků 14.08.19 08:42