Taťka přítele nechce na oběd

Anonymní
19.11.20 10:56

Taťka přítele nechce na oběd

Ahoj. Jdu se s vámi poradit. Je mi 19 let a stále studuji. Můj přítel, se kterým jsem se seznámila před rokem je maturant (pak VŠ). Bydlíme od sebe poměrně daleko, a tak se občas stane, že se nevidíme třeba i dva týdny… Všimli jsme si, že náš vztah je víc přes messenger, než naživo. Je nám to líto, a tak jsme se domluvili, že bych v pátek jela já k němu, přespala na sobotu a místo toho, abych hned v sobotu odjížděla, pojede se mnou k nám domů a přespí u nás do neděle. Znamená to ale, že v neděli by tu byl na oběd a to se mému taťkovi nelíbí, chce mít svoje soukromí a nebude mu dávat obědy. Prý ať přijede na odpoledne, a pak zase odjede. Vadí mu představa, že by u nás přítel jedl. Mamka je zase názoru, že přítel nemá tolik peněz, aby mohl pendlovat autem tam a zpět (jen proto, aby tady nebyl na oběd). Řekla, že by ho navíc ráda poznala více a že se opravdu málo vídáme. A jeden oběd v týdnu ji prý nezabije.
Je to těžký, nechci, aby měl taťka pocit, že přítel vyžírá. Nechci, aby to vypadalo tak že se rozvalujeme v jeho baráku. Je mi to navíc moc líto, protože rodina od přítele mě u nich vždycky ráda vidí a jsou přívětivý, dávají mi jídla víc, než bych chtěla. Jediné řešení je být více u přítele, než u nás doma a toho se zase bojí moje mamka - chce nás taky vidět, aspoň jednou za týden by s ním chtěla taky mluvit. Nemám chuť sem kluka vůbec brát, když vím, jak to taťka cítí. Moc mě to mrzí. Jednou bych se tomuhle chtěla vyhnout. Chtěla bych být víc přívětivá, zvát lidi na oběd a tak. To u nás doma neexistuje… Pohodlí je pro taťku moc důležité.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6114
19.11.20 11:06

Tak at mati tstku trochu zpracuje. Jeden obed ho snad nezabije.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16103
19.11.20 11:10
@Anonymní píše: