Těhotenské nevolnosti - nic nezabírá

Anonymní
30.12.20 11:38

Těhotenské nevolnosti - nic nezabírá :-(

Vím, že toto téma tu bylo už několikrát, ale jsem opravdu bezradná. Jsem na začátku těhotenství a mám hrozné nevolnosti a návaly na zvracení. Kdyby mi zvracení nevadilo, tak zvracím několikrát denně, ale mám k tomu hrozný odpor a držím to v sobě, nedokážu se vyzvracet. Vím, že by mi to třeba ulevilo, ale nedokážu to. Je to přes celý den a nejhorší je to v autě, MHD a v práci - jsem učitelka na druhém stupni na základce, takže ta práce je pro mě teď mor a opravdu to přestávám dávat, je mi hrozně a žáci si už dělali legraci, že jsem prochlastala víkend (zatím je to vzhledem k začátku v tajemství, ale brzy budu muset s pravdou ven - nejdříve řediteli, potom hned žákům).

Vyzkoušela jsem už několik věcí a babských rad, ale absolutně nic nepomohlo. Mezi vyzkoušené patří: popíjení vychlazené Coca Coly s ledem, zázvor, Antimetil, Emesin, B6, těhotenská lízátka, bylinné čaje pro těhotné proti nevolnosti, časté jezení v malých porcích, strava bez koření/tučná/smažená, uzobávání během dne, sníst hned po ránu v posteli nějaké sušenky či krekry, bonbóny (sladké, kyselé, Hašlerky), čokoláda, cucání ledu a citrónu, akupresuru, dodržování pitného režimu, odpočinek, čerstvý vzduch,… ale absolutně bez zmírnění. Všemu jsem dala více šancí, aby to zabralo, ale naprosto bez úspěchu. Z některých věcí (např. lízátek) se mi už obrací žaludek jen co na to pomyslím, už to nemůžu ani vidět.
Tak to zkouším ještě jednou tady, jestli někdo nemá nějaký osvědčený tip jak by tomu šlo zabránit. Ke gynekologovi jdu za 3 týdny, zatím mi po telefonu nabídl Torecan, ale nechci takové svinstvo ještě do sebe zkoušet cpát.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
25425
30.12.20 11:42

Občas prostě nezabírá nic :nevim: jestli nezvracíš tak, že tě to ohrožuje, tak se s tím v podstatě nic dělat nedá a můžeš doufat, že to v druhém trimestru přejde.

• Citovat
  • Zmínit