Těhotenství a uroinfekty

3
22.11.19 22:37

Tehotenstvi a uroinfekty

Ahoj jsem tu nováček a nevím jak to tu funguje takze se predem omlouvám???? Mám otázku jsem 28tt v moci se mi objevuje neustale velke mnozstvi erytrocitu.. byla sem na gynekologii po jejich stránce jsem v poradku na urologii mi delaji odbery moce, a ruzne stery.. ale temer nic nevyslo pozitivne pouze Ureoplasma urealyticum - ale v mensim pomeru ja zadne problemy nemam krom toho ze v moci se objevuje krev nekdy to nejde ani poznat jindy si toho vsimnu. (Ptala sem se znameho ktery je gynekolog protoze sem se docetla ze infikovat se muze plod z matky na dite a zpusobi to dalsi komplikace). Ten rekl at tohle vubec nectu ze tohle ma v dnesni dobe kde kdo a ze o tom ani nevi. Ja mam jen strach o miminko je tu nekdo kdo mel podobne starosti?:( predem dekuji :,( :srdce:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
15467
22.11.19 22:46

Přesně tak, tek známý gynekolog má pravdu - nech si od někoho zablokovat všechny weby o „zdraví“, jedině se tím zúzskotňuješ.

To klíčové co potřebuejš číst a naučit se zvládat najdeš tady

https://www.grada.cz/…enstvi-8576/

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
23.11.19 15:55

O miminko strach mít nemusíš. Podívej se ale do dokumentace, jestli ti někdy prováděli vyšetření v zástinu. Při něm se odliší, jestli erytrocyty pochází z ledvin (ty bývají charakteristicky deformované) a nebo z dolních etáží močového ústrojí nebo z pochvy. Pokud by výsledek svědčil pro původ erytrocytů z ledvin, měl by tě vidět nefrolog.

• Citovat
  • Nahlásit
3
23.11.19 17:10
@Anonymní píše:
O miminko strach mít nemusíš. Podívej se ale do dokumentace, jestli ti někdy prováděli vyšetření v zástinu. Při něm se odliší, jestli erytrocyty pochází z ledvin (ty bývají charakteristicky deformované) a nebo z dolních etáží močového ústrojí nebo z pochvy. Pokud by výsledek svědčil pro původ erytrocytů z ledvin, měl by tě vidět nefrolog.