Těhotenství, konec pracovní smlouvy nemám narok na podporu

Anonymní
12.5.20 19:12

Těhotenství, konec pracovní smlouvy nemám narok na podporu

Dobrý den chci se zeptat
Nedávno jsem zjistila že jsem těhotná, ovšem končí mi smlouva v práci 30.6. Jelikož nemám odpracovany rok co mám dělat? Pracuju jako prodavačka..miminko si chceme nechat i když je to moc brzo a bez peněz být nemůžu.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

9092
12.5.20 19:27

No a novou smlouvu už určitě nedostaneš? Tak si asi budeš muset najít jinou práci :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
726
12.5.20 19:33

Já bych to v práci neříkala a snad to nebude ani vidět a doufala bych, že mi dají novou smlouvu :nevim: Shánět práci viditelně těhotná bude podle mě úplně bez šance, to možná tak nějaká brigáda - úklid, letáky…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11130
12.5.20 19:36

Domluv se v práci třeba ti smlouvu prodlouží :nevim: pokud ne tak si najít druhou práci

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2338
12.5.20 19:38

Třeba ti smlouvu prodlouží, nebo budeš muset hledat zavčasu práci jinou. Zůstala bys v opačném případě bez prostředků, bez nároku na mateřskou a dostala až rodičák po narození dítěte :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12229
12.5.20 19:43

Najít si práci

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8
12.5.20 19:46

Je to blbá situace mě bude 21 a pritel.je mladší má 18 a stále studuje tudis nemá žádný příjem vše je na mě. Vážně potřebuju poradit

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12229
12.5.20 19:51

@eliska478 ale my ti poradily, aby sis našla práci.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9669
12.5.20 19:52
@eliska478 píše:
Je to blbá situace mě bude 21 a pritel.je mladší má 18 a stále studuje tudis nemá žádný příjem vše je na mě. Vážně potřebuju poradit

Tak holt přítel musí změnit studium na dálkové/individuální studijní plán a jít makat. Bude táta, musí živit rodinu.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
27
12.5.20 20:02
@zrcadlo píše: