Těhotenství, koronavirus - Nastoupit v září do práce ve školství?

Anonymní
25.5.21 11:13

Těhotenství, koronavirus - Nastoupit v září do práce ve školství?

Zdravím všechny a prosím o radu či názor ohledně mé situace…

Pracuji jako učitelka a jsem těhotná. Cca od začátku prosince by měl být nástup na MD. Řeším v sobě, zda je rozumné od září nastupovat do práce nebo jít vzhledem k současné situaci s koronavirem na nemocenskou. :nevim:

Očkování pro pedagogické pracovníky jsem nestihla, protože jsem covid prodělala v únoru a musela jsem čekat 90 dnů. Pro mou věkovou skupinu se možnost registrace otevřela o víkendu, jenže teď jsem těhotná, takže to také padá.

Když jsem byla těhotná se synem, chodila jsem do práce až do začátku MD a nebyl to problém, ale to byla jiná doba. V té současné prostě váhám. :think:

Učím na gymnáziu, takže někteří studenti (16+) už naočkovaní budou, ale máme tady děti od 12 let, takže ty určitě ne. Navíc dostanu do úvazku 26 hodin, což je dost a umluvit to v respirátoru je fakt náročné už teď a to učím jen 21 hodin a jsem pouze na začátku těhotenství.

Na druhou stranu připravit se 3 měsíce o část výplaty a být zavřená doma jen s vycházkami mě taky neláká.

Jak jste to udělaly vy, kolegyně ve školství, v době covidu? Chci být zodpovědná.

Díky za názory. Potřebuji si to v sobě nějak utřídit. :mavam:

P. S. Omluvte anonym, ale nechci takhle brzy o svém těhotenství hlásat do světa.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1674
25.5.21 11:27

Já bych to probrala i s ředitelkou. Přece jen bude muset za tebe hledat zástup.
Navíc nikdo neví, jak to bude vypadat v září. Třeba respirátory nebudou povinné a nebo bude naopak vše ještě horší.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1529
25.5.21 11:32