Těhotenství nebo jen zánět močových cest?

Anonymní
13.7.20 05:46

Těhotenství nebo jen zánět močových cest?

Ahoj, jsem studentka střední školy, letos jdu do druháku a poslední dobou jsem dost ve stresu hlavně kvůli učení a brigádě. K věci… mám klasické příznaky těhotenství už asi dva týdny (asi 20 dní od posledního styku) ale zároveň mám už pár dní zánět močových cest. Menstruace se mi zpozdila, nevim jestli kvůli zánětu nebo těhotenství.
Zpět k těm příznakům, jsem člověk co vypije litr denně když se hodně snaží, takže normálně chodím na malou tak 2× za den, poslední dva týdny chodím tak 10-15× denně, po rámech mi bývá zle ale občas i přes den. Jsou dny kdy mám chuť sníst všechno co vidím a pak jsou dny kdy sním sotva jablko.
Test jsem si nedělala, nevim jestli to ten zánět nemůže nějak ovlivnit. ????
Byla bych ráda za každou radu.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

13.7.20 05:49

Udělej si těhotenský test :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2
13.7.20 05:52

@anonymni_cubka takže to ten zánět nemůže nijak ovlivnit?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13.7.20 05:56

@mikky396 Ne nemuze, testy reaguji na HCG coz je hormon vylucovany jen v tehotenstvi

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2
13.7.20 06:04

@anonymni_cubka dobře, děkuji

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1638
13.7.20 06:55

Udělej si test a mazej se zánětem k Mudr. Zánět močových cest není žádná sranda. Až ti to vleze na ledviny, už je pozdě a budeš se divit. :zed:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1638
13.7.20 06:57

A btw. Dva týdny příznaky a 20 dní od sexu nejde dohromady. Něco si o tom nacti, jak to funguje… Nějaké obžerství nebo nejedeni taky není příznak. A jestli si měla MS, i když opožděnou, na 99% těhotná nejsi.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11081
13.7.20 07:18

Jake jsou klasicke priznaky v tehotenstvi?
Ja totiz mimo nedostaveni se MS zadne nemela :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu