Reklama

Těhotenství po interrupci v šestinedělí

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

vaflinka
Povídálka 22 příspěvků 21.01.18 13:21
Těhotenství po interrupci v šestinedělí

Dobrý den, chtěla bych se s vámi poradit. Už je to přes měsíc, co jsem bohužel musela na mou první interrupci skoro ve třetím měsíci. Než mi něco budete vyčítat, nemohli jsme si to s přítelem dovolit, protože nemáme zázemí a já studuji. Dne 7.12.2017. Jsem byla na interrupci bohužel. V sestinedeli jsme s přítelem měli pohlavni styk s ochranou, bohužel kondom nám práskl. Mám po sestinedeli, mesicky se mi nedostavily. Testy těhotenské jsou negativní. Chci se zeptat, zda li bych mohla opět být těhotná, i když testy jsou negativní z moče. Děkuji za vaše odpovědi.

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

vonajebohyne
Echt Kelišová 9526 příspěvků 21.01.18 13:26

Po potratu, hned po týdnu do dnes jsme několikrát s přítelem provozovali sex bez ochrany, ale neudelal se do mě ani jednou.

Tak tohle je fakt ochrana. Ano, tehotna byt muzes a prekvapuje me, ze nekdo je tak hloupy, ze tyden po potratu opet opakovane provozuje nechraneny sex.
O tom ostatnim radeji nemluve.

Malaga
Generální žvanilka 24554 příspěvků 21.01.18 13:28
@vonajebohyne píše:
Po potratu, hned po týdnu do dnes jsme několikrát s přítelem provozovali sex bez ochrany, ale neudelal se do mě ani jednou.Tak tohle je fakt ochrana. Ano, tehotna byt muzes a prekvapuje me, ze nekdo je tak hloupy, ze tyden po potratu opet opakovane provozuje nechraneny sex.
O tom ostatnim radeji nemluve.
???
něco mi uteklo?

vaflinka
Povídálka 22 příspěvků 21.01.18 13:29

Ano možná sem hloupá proste, je mi 19 let a nikdy se mi toto nestalo. Ze by proste práskl kondom. A nemohou být ty mesicky opozdeny z důvodu stresu? Plus ty testy negativní, děkuji za odpověď@vonaje­bohyne

pikola
Neúnavná pisatelka 19055 příspěvků 21.01.18 13:29

A jak je to dlouho, co praskl?

Malaga