Těhotenství, studentka a vše okolo

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

SáraKl
Povídálka 11 příspěvků 16.02.18 15:00
Těhotenství studentka a vše okolo.

Dobrý den, :)
Chtěla bych se zeptat. Jsme studentka třetího ročníku na SŠ a čekáme s přítelem miminko. Jsem na konci 6 měsíce. A chtěla bych se zeptat na co mám a na co nemám nárok. A zda pokud jsem studentka a má mě v péči otce zda musím bydlet i s malým u něj doma či nikoli.
děkuji za odpověď :)

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:

lasička1
Echt Kelišová 8063 příspěvků 16.02.18 15:31

@SáraKl Máš nárok na peníze od partnera, se kterým malého čekáš. To je první a nejdůležitější nárok. A ještě na přídavek na dítě, pokud má přítel nizké příjmy. Po porodu na rodičovský příspěvek. Ale vždy se začíná u rodičů dítěte, ktří by ho měli zaopatřit.

Uživatel je onlineka2ka
Extra třída :D 13113 příspěvků 16.02.18 15:35

A možná porodné

SáraKl
Povídálka 11 příspěvků 16.02.18 15:37

Přítel je právě státní zaměstnanec tak nevíme zda máme nárok na nějaké přídavky apod. Slyšela jsem, že jelikož jsem studetnka a můj otec mě má v péči tak dookud nedostuduji musím i s malým bývat u mého otce.

Uživatel je onlineka2ka
Extra třída :D 13113 příspěvků 16.02.18 15:38

@SáraKl a jsi plnoletá nebo ne?

SáraKl
Povídálka 11 příspěvků 16.02.18 15:39

Ano jsem :)

lasička1
Echt Kelišová 8063 příspěvků 16.02.18 15:39
@SáraKl píše:
Přítel je právě státní zaměstnanec tak nevíme zda máme nárok na nějaké přídavky apod. Slyšela jsem, že jelikož jsem studetnka a můj otec mě má v péči tak dookud nedostuduji musím i s malým bývat u mého otce.

Nárok na přídavky není tím zda je člověk státní zaměstnanec nebo třeba řezník. Ale dle výše příjmů.

Uživatel je onlineka2ka
Extra třída :D 13113 příspěvků 16.02.18 15:41

Tak trošku ted nechápu, proč teda nebydlíš u přítele a ten tě neživí, aby jsi nebyla závislá na otci :nevim:

SáraKl
Povídálka 11 příspěvků 16.02.18 15:42