Těhotná po pilulce po

Anonymní
3.4.21 12:02

Těhotná po antikoncepci?

Dobrý den! Lidi omlouvám se, ale asi začínám panikařit.. asi potřebuju jen nějakou útěchu..
Měla jsem nechráněný sex a mám tak trochu pocit, že to bylo v období kdy jsem měla plodné dny. (Pocit říkám proto, že si nejsem jistá kdy jsem měla předtím menstruaci a podle výpočtů jsem zjistila že v době nechráněného sexu byl plodný den)
Pár hodin na to jsem utíkala do lékárny pro nouzovou antikoncepci.. byla jsem už pak klidná, ale mám mít teď menstruaci a necítím na sobě, že by to přišlo.. možná panikařím moc brzo, ale já studuji a nemůžu mít dítě a pokud jsem v tom tak bych to chtěla řešit co nejdřív, než bude pozdě.. prosím neodsuďte mě kvůli tomu :,(
Já se jen chci zeptat jestli je možné, že prášek selhal nebo něco. Já se z tohoto zblázním. Spala jsem se svým bývalým, kterého mám sice ráda ale nedokážu mu věřit a proto není rozumné mít s ním dítě a k tomu ještě studovat.. řekněte mi svůj názor na to.. nevím jestli to není zas moc brzo řešit s gynekologem.. :( děkuji za odpověď

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7570
3.4.21 12:06

Zvláštní nadpis :think: Pokud si měla v té době ovulaci, tak to pilulka nemusí fungovat. Pokud je to už aspoň 14 dní od styku tak si udělej test, měl by ti to už ukázat. Zpoždění mohla způsobit taky ta pilulka.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25928
3.4.21 12:08

A jaká antikoncepce? Ty myslíš prášek po? To není antikoncepce

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
3.4.21 12:11

@JancaS84
Já právě nevím jestli mě ten test je nevystresuje ještě víc.. přecejen když mám před menstruací tak to i tak může ukázat pozitivní test 😣 😣 ovulaci ne, ale měla jsem plodné dny. Co jsem počítala na internetu tak tu ovulaci jsem měla asi 2-3 dny před stykem.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
3.4.21 12:12