Těhotná sociální pracovnice v azylovém domě/noclehárně

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.11.18 17:21
Těhotná sociální pracovnice v azylovém domě/noclehárně

Těhotná sociální pracovnice
Mám takové vnitřní dilema, kdy říct zaměstnavateli, že jsem těhotná. Pracuji jako sociální pracovnice v azylovém domě a noclehárně pro muže. Jsem denně v kontaktu s bezdomovci. Většina těchto chlapů jsou buď alkoholici, narkomani, lidé s psychickými nemocemi, nebo všechno dohromady. Cítím, že začínám mít strach s těmito lidmi jednat. Né jen, že nemají téměř žádné hygienické návyky (např. při kašlání si dát ruku přes pusu), ale často mají nemoci o kterých ani neví. Další věc je, že bývají někdy dosti agresivní. Aktuálně začínám 7tt, je ještě brzo informovat vedení a mám počkat? Nebo mám raději již teď zaměstnavatele informovat a zkusit se domluvit na nějaké alternativě práce? Přeci jen se říká, že v prvním trimestru buď žena dítě udrží, nebo o něj přijde..
Budu ráda za vaše zkušenosti a rady. ;)

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Kaileee
Kecalka 443 příspěvků 14.11.18 17:39

v takovém prostředí bych nepracovala ani netěhotná, být tebou tak to řeknu hned

Micaella22
Zasloužilá kecalka 529 příspěvků 14.11.18 17:43

Rekni to hned, nema to smysl. At te preradi jinam, dite si asi chtela, tak ted nic neriskuj.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.11.18 17:43