Reklama

Těhotná, stres v zaměstnání a nemocenská

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.01.17 11:08
Těhotná, stres v zaměstnání a nemocenská

Prosím předem o anonym, je to hodně citlivá informace. Jinak radši smazání tématu.

Jsem v 6tt, takže úplně na začátku. Prosím neodsuzujte mě, ale uvažuji o tom, že bych se hodila „marod“. Pracuju jako lékařka, věčně nedobrovolné přesčasy, nevyspalá, kolikrát usínám v sedě. I když bych neměla přesčasy, vstávání a intenzita práce jsou strašné, jsem hodně utahaná. Asi je jasné, že nejsem nemakačenko. Dokonce jsem kolikrát vzala i práci za kolegy :nevim: Ale teď se bojím, jaký vliv by to mělo na miminko. A taky, co byste na mém místě dělaly a jestly byste šly na nemocenskou hned? Já už jednou potratila, tak nevím, jestli se honem hnát domů..jestli chápete.

Díky všem za vaše názory :oops: I ty kritické :oops:

Reklama

Reakce:

ka2ka
Extra třída :D 12663 příspěvků 1 inzerát 30.01.17 11:11

Jestli jsi už potratila a pohybuješ se mezi nemocnýma tak bych šla

Serehe
Závislačka 4241 příspěvků 30.01.17 11:11

Když je to tak, zůstala bych doma… obzvlášť, pokud jsi o malé už jednou přišla… však ono se to lékařství bez tebe nezhroutí a ty potřebuješ být v pohodě a mít klid..
Já osobně bych se bála taky a raději bych zůstala doma..

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.01.17 11:14

@ka2ka @Serehe infekční prostředí tu je, ale není to až tak kritické. Ale míváme tady docela „epidemie“. Nevím taky, kdy odejít na nemocenskou, protože se může bohužel stát, že zase potratím, a zase se budu vracet a ostatní mě budou litovat. Nevím, co je ten „správný“ čas.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.01.17 11:15

Po jednom potratu bych na nemocenskou šla. Podle mě na něj i budeš mít nárok, protože tvoje těhotenství bude bráno jako rizikové?