Těhotná studentka s cizincem!

24.5.16 18:02

Těhotná studentka s cizincem!

Ahojte, jsem teď v takové moc těžké životní situaci. Jsem studentka, je mi 22 let a právě končím VOŠ ekonomického zaměření. Byla jsem i přijatá na VŠE od září no to ale asi už padá. Mám přítele cizince, je tady na přechodný pobyt, nepracuje na smlouvu a tak může každým dnem přijít o práci. Já vlastně žiji z alimentů od rodičů a jeho příjmu. Jsme spolu skoro dva roky a vycházíme spolu dobře. Dneska jsem se dozvěděla že jsem v 7tt což mě rozplakalo, štěstím i strachem. Už teď svoje miminko miluju ale nevím co dál, příteli jsem to ještě neřekla, nevím jak. On mimi ještě nechtěl. Má už dcerku z prvního manželství, ta i s její maminkou žijí v cizině a moc se nevídají ale alimenty na malou Sofku platí včas a pečlivě. Potrat z náboženských důvodů odmítám, stejně jako dítě mimo manželství, přítel to vnímá stejně, no tl ještě neví o našem mimi. Když se ale vezmeme tak nebudu mít nárok na alimenty od rodičů né? A co jsem hledala na netu tak asi ani na žádné dávky protože přítel nemá trvalý pobyt. Rozumí tady tomu někdo? Přítelovo práce vysí fakt na vlásku, dokud jí má tak nějak vyjdeme ale bez ní jsme v háji, navíc tři… JEN DOUFÁM ŽE BUDEME JENOM TŘI! :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

24.5.16 18:07

No vydala ses na nelehkou cestu…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14284
24.5.16 18:07

Zásadní dotaz, přítel je cizinec ze severní části polokoule nebo z jižní?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
24.5.16 18:08

@pohledzdruhestrany z EU proto má taky přechodný pobyt a né vízum…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11133
24.5.16 18:10
@pohledzdruhestrany píše:
Zásadní dotaz, přítel je cizinec ze severní části polokoule nebo z jižní?

no, pokud tady je na prechodny pobyt a pracuje bez smlouvy, tak bych rekla, ze neni ani z EU, ani z usa atd. a zbytek svete je uz tak nejak svym zpusobem jedno ;)