Telefon mi dělá ze sms mms...

Fotoalbum tématu (2) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
tterka
Kelišová 5422 příspěvků 03.01.19 17:24
Telefon mi dělá ze sms mms...

Ahoj lidi, asi mi hrábne. Mám pár měsíců nový telefon - s ním i nového operátora. Nevím, jestli to dělá mobil nebo operátor, ale fakt mám vztek. Jsem učitelka a odesílám rodičům hromadné zprávy. Když je zpráva delší, udělá mi to z klasické sms zprávy mmsku. Už se moc těším na fakturu, až přijde… :roll: :think: 8o. Dá se s tím něco dělat, kromě rapidního zkrácení zprávy. Starý telefon mi to nedělal. Měla jsem s Windows, teď mám Android a občas z něj rostu :-D :oops: :zed: :lol:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
vokishka
Extra třída :D 13196 příspěvků 03.01.19 17:26

Dělají to všechny telefony.

hipisek84
Závislačka 2906 příspěvků 03.01.19 17:34

@tterka Taky pozor na to, zda pises s diakritikou. Pokud ano, takove pismenko s diakritikou zabira mnohem vetsi pocet „uhozu“ nez bez hacku a carek. A tudíž mene znaků zpusobi prevod na mms.

Viz.foto

Příspěvek upraven 03.01.19 v 17:40

Addka1
Stálice 74 příspěvků 03.01.19 17:37

Taky to tak mam :cert:

Petra Z
Hvězda diskuse 52305 příspěvků 03.01.19 17:41

Posílej přes WhatsApp ;) nebo jinou komunikační aplikaci.....to má dnes skoro každý.....

Kriss Tina
Kelišová 6990 příspěvků 03.01.19 17:42

Dělají to tak asi všechny, musíš si hlídat počet znaků. Já je posílám běžně kamarádkám, ale když je pošlu třeba mamce co má starý mobil tak se jí zprávy nezobrazí, tak na to taky bacha jestli píšeš nějaké důležité info, rodič se starým mobilem netuší co mu přišlo. Prostě dávej pozor na počet znaků a kdyztak pošli zprávu na 2×

DanielaD
Ukecaná baba ;) 1866 příspěvků 03.01.19 17:43

@tterka
o operátora nejde, jde o nastavení mobilu :kytka:

DanielaD
Ukecaná baba ;) 1866 příspěvků 03.01.19 17:46
@hipisek84 píše: