Tik u roční holčičky

4.6.15 15:55

tik (nebo co to je) u roční holčičky

Ahoj, prosím, potřebuju poradit. Mám roční holčičku, občas - nedělá to často, ale párkrát za den ano, si jako tak divně přitahuje rameno k uchu - jako zvedne rameno a nakloní hlavu, jako s sebou cukne. Pořád na jednu stranu. Dělá to už asi měsíc, napřed jsem tomu nevěnovala pozornost, ale teď to pozoruju nějak častěji. Nemáte s tím někdo zkušenost? Dělaly to vaše děti taky? Doktorce to říkat nemá moc smysl, ona je taková „lidová“ a řekla by, že to nemám řešit a já bych si připadala jak hysterka :D Díky za názory

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

merde
4.6.15 16:01

To jsi tedy pomerne klidna matka. Natocit a ukazat na neurologii, jina rada neni.

• Nahlásit
  • Citovat
4.6.15 16:03

No právě že klidná nejsem :D Moje máma je klidná, řekla mi, že moc studuju internet a nad všim moc přemejšlim a nemám to řešit, že to přejde prej. Takový rady miluju :zed: Ale dřív, než zpanikařím úplně, chci právě vědět, jestli s tím někdo nemá zkušenost

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
merde
4.6.15 16:07

@Bambitka_K urcite to res, lepsi byt za hysterku nez zjistit, ze se neco zanedbalo. Mohla by to byt klidne epilepsie a tam je dulezite jednat rychle.

• Nahlásit
  • Citovat
7334
4.6.15 22:19

Nemůže jít o spasmus???

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7334
4.6.15 22:20
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.6.15 07:22

Nevim, no každopádně půjdeme na neurologii, ale objednací lhůty děsný, nejbližší za 6 týdnů. A to jsem volala na tři různý, někde mi řekli, že dokonce za tři měsíce. To jen tak odbočka - když jsem se objednávala na sono břicha s podezřením na kýlu a chtělo to rychle, tak mi termín dali za skoro dva měsíce. To by fakt dřív člověk umřel, než ho někdo prohlídne :zed:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
merde
5.6.15 08:04
@Bambitka_K píše: