Tipy na zdravé odpolední svačiny a večeře

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Helen123456
Povídálka 36 příspěvků 17.01.19 18:16
Tipy na zdravé odpolední svačiny a večeře

Ahooj prosím prosím, můžete mi dát nějaké jednoduché recepty na zdravou odpolední svačinu a večeře? Ráda bych zhubla cca 5 kg a udržela si je :) :hug:

Reakce:
Kriss Tina
Echt Kelišová 7506 příspěvků 17.01.19 18:31

Já odpoledne svacim většinu nějaké smoothie, klidně s jogurtem aby to víc zasytilo :) jinak večeře chleba se sýrem, šunkou, vajíčkem, zeleninou. Kolikrát si dám i to stejné co mám k obědu. Zeleninový salát, lívanečky (dělám si takovou rychlou a myslím i zdravou verzi jenom ze 2 vajíček a rozmixovaneho banánu dohromady- taková kašička je z toho a osmazi to na kapce kokosového oleje, když máš livanecnik tak úplně bez tuku a pak si na to dám třeba ovoce a já si to ráda zaleju javorovým sirupem, ale u toho si nejsem jistá při dietě) :)

chaela
Ukecaná baba ;) 1748 příspěvků 1 inzerát 17.01.19 18:32

Zdravyma svacinama nezhubnes, ale je to dobrý základ.
Manžel si teď dělava domácí celozrnny chléb, na to většinou lucinu nebo něco podobného a zeleninu (papriku, okurek, mrkev, taková zahrádka okolo). Nebo si teď oblíbil cizrnu na všechny způsoby, nejčastěji s fazolkama nebo opět se zeleninou, ale na pánvi upravenou. Maso, místo přílohy opět tu zeleninu.
Když to po sobě čtu, tak my jsme asi králíci, jime jen zeleninu :)

geileenka
Extra třída :D 12167 příspěvků 17.01.19 18:34

Odpolední svačina - bílý jogurt 3,5% + hrst ořechů, tvaroh polotučný + nastrouhané jablko + skořice + troška oříšků, čistý kefír + oříšky, semínka
Večeře - grilovaný plátek kuřecího masa (prso, stehno) + kopec zeleniny + olivový olej + třeba semínka nebo losos + zeleninový salát nebo zeleninový salát s vejcem/sýrem - hlavně ne jen samotná zelenina, musí tam být bílkovina, ale můžeš už vynechat přílohy, pokud chce zhubnout.

lovethelife
Ukecaná baba ;) 1025 příspěvků 17.01.19 18:50

Včera jsem si udělala batatove plavky (nastrouhané bataty, vejce, česnek, troška soli) upečene v troubě, kostky maslove daně pekla s gril. Kořením (cistym!) na panvi a dopekla v troubě, a k tomu kruti nudličky osmahnute na ghee s červenou cibulí, nakonec osolit. Dohromady to byla pecka :palec: jo a dip že zakysane smetany a pažitky. Celé to bylo zdravé, ale ne tolik dietní (zakyska tučná a bataty a daně- sacharidy)

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33894 příspěvků 1 inzerát 18.01.19 12:15

Podívej se i sem do receptů , je tam spousta nápadů, záleží i na tom, co ti chutná a kolik času máš kdy na přípravu.

petra.pel
Povídálka 12 příspěvků 18.01.19 14:26

Ahoj,
já má s odpo svačinami velký problém. buďto jsem se přežrala na oběd a tudíž nemám ještě hlad (což znamená, že buďto večeřím pozdě a nebo se příšerně přežeru) a nebo mám po obědě šílený hlad a svačinu mám skoro jako večeři.
Někdo tip, jak tohle odbourat?
Nedokážu si představit, že bych každý druhý večer dtrávila 30+ minut vařením/přípravou večeře. Doteď jsem prostě na chlebu s lučinou + šunka, nějaká zelenina. Problém je, že buďto sežeru 3 chleby a nebo mám v 10 hlad.

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33894 příspěvků 1 inzerát 20.01.19 08:57

@petra.pel Svačina není nezbytná nutnost. Pokud máš oběd větší, s větší kalorickou hodnotou a máš ho vyvážený, tak v podstatě není svačina potřeba. Takže pak sníš až večeři. Máš velké výdaje energie, zvlášť odpoledne a večer? Na tom taky záleží, jak máš hlad a kolik toho sníš. Když jsem uběhla 30 km na běžkách, vzala jsem za vděk i jakýmsi perníčkem, který bych jinak do huby nevzala, ale za běžného režimu si třeba nedokážu představit, že bych natlačila 3 chleby. Přidej té zeleniny na večer nebo si dej lžičku vlákniny, která tě zacpe. Nebo taková klasika, pokud tě chytne hrozný hlad až v 10 večer a jsi po večeři, dej si třeba 1 mrkev nebo rajče.

petra.pel
Povídálka 12 příspěvků 20.01.19 17:58

Tu mrkev jsem začala poslední dobou praktikovat, ale moc mě to nezaplácne. Myslím že to je tím že mám ten jídelníček přes den nevvážený a večer mě to dožene.
2× týdne chodím do posilovny a když teď nad tím přemýšlím, tak ten hlad je potom vždycky větší. Ale moc si nemůžu určovat v kolik hodin budu jíst oběd či svačinu takže je to každý den trochu jinak. Může to bý i tím?

Váš příspěvek

Poslední články

Nejčastější chyby při usazování dětí do autasedačky

Téměř denně cestuje většina rodičů se svými dětmi autem. Snad žádný z nich by... číst dále >

Opepřete Valentýn lehce hříšnými kartami, stačí si je stáhnout

Valentýn je za dveřmi. Připravili jsme pro vás proto karty ke stažení, se... číst dále >

Články z Expres.cz

Atrej z Nekonečného příběhu po 35 letech: Všude tetování, ale pořád stejná tvář!

Fantasy film Nekonečný příběh svého času oslovil snad všechny generace: děti,... číst dále >

Lidé na mě plivou kvůli roli v Ordinaci, postěžoval si nám Ján Jackuliak

Lidé v Česku znají slovenského herce Jána Jackuliaka (40) především jako... číst dále >

Články z Ona Dnes

Sedm tipů, jak vyřešit manželské neshody

Pokud spolu lidé umějí komunikovat, nemusí rozpory končit házením talířů nebo... číst dále >

Kvůli šikaně jsem začala boxovat, říká šampionka Martina Ptáčková

Než se světová šampionka v kickoboxu, Martina Ptáčková (21), naučila rány... číst dále >