Reklama

Nehorázně mě štvou poměry v ČR

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Camino
Povídálka 41 příspěvků 24.11.17 10:51
To, co mě nehorázně štve

Vždy, když jsem měla dlouhou chvíli, pročítala jsem si zde všelijaké diskuze. I když jsem nepřispívala a nebyla jsem přihlášená. Tak si tu diskuzi dnes zkusím založit taky. ;)
Nejdu si sem ani tak o radu, jako o to se vykecat.
Zaznamenala nějaká z Vás útok na toho černocha v tramvaji? Stalo se to před pár týdny. Já totiž toho chlapíka znám a už mám těchto,,vlaste­neckých" nálad plné zuby!
Absolutně nechápu, co se to s lidmi začíná dít a co ae z nich stává. Jak je vůbec možné, že se ve vyspělém 21. století posuzují lidé dle barvy kůže a náboženství?! Ten napadený černoch mluví plynule 5 jazyky a češtinu fiká líp než samotní češi. Pracuje jako programátor, takže absolutně nemá potřebu sosat žádné dávky. Nikdo se ho nezastal a nikdo se neozval. Dokonce i ti lidé odmítli vypovídat. A kvůli čemu? Kvůli tomu, že je černý a pochází z Afriky? Co to je?
Nebo ti tepličtí prvňáčci, kterým vyhrožovali. Bože, jsou to jen děti. Proč na ně musíme házet vinu, za kterou absolutně nemohou?
Tyto výlevy ale začínám slýchat i z řad svých známých.
Adoptovali jsme si s manželem 4 letou holčičku z Afriky. Na dálku. Kamala (tak se jmenuje) je sirotek. Žije se svou nemocnou babičkou v chýši z hlíny. Bez elektřiny a tekoucí vody. Dle lidí jsme vlastizrádci, kteří si vydržují parchanta, který nás sem jednou příjde podřezat a proč nepomáháme českým dětem, na která se sbírají víčka a nikdo jim nepomůže. Jistě, České děti také určitě žijí ve stejných podmínkách, jako Kamala. Mnohdy i v horších. To, že až dostavíme, máme v plánu si vzít nějaké díte a stát se pěstouny, to nikoho nenapadá. A když na to přijde řeč, tak prohlasí, že oni by do toho rozhodně nešli.