Touha po vlastním bydlení

Anonymní
17.7.13 14:06

Touha po vlastním bydlení

Zdravím,
dostala jsem se do takové zajímavé situace. Vlastně nemám ani moc co řešit. Před měsícem se nám naskytla s přítelem možnost odstěhovat se do baráku, jeho babička zemřela, žila tam se svým synem - příživou. Který nikdy nic neplatí. Ani nevím, jestli tam ten pán ještě teď je nebo ne - asi ano. Kam by se vydal, že? A přítel na mě vybalil, že přemýšlí, že by se tam odstěhoval. Tak jsem hrozně vybouchla, že já nikam nepůjdu a chrlila jsem na něj důvody proč. Nyní bydlíme v pronájmu 2kk v paneláku půl/hodinu od Prahy, tam také studuji. Ta vesnice, v níž je byt není daleko.. asi tak 10 km, ale není tam prakticky žádné spojení. Já mám řidičák, ale máme jenom jedno auto - a vůbec nejezdím. Hrozně mě to rozzuřilo, že bych jela do školy místo toho třeba 2 hodiny, že! No nic - dál už jsme se o tom nebavili a podepsali smlouvu v paneláku na další rok.

Pořád mi to jenom nějak leží v hlavě. Hypotéku nedostaneme jen tak, nemáme na to přijmy, já chodím do školy.. ještě tak na 3-4 roky to budu mít. Ani na splátky hypo bychom neměli, sotva vyjdeme teď a to žijeme vážně skromě.

Jen minule jsem měla cestu kolem a koukala jsem na ten barák, je to tam opravdu moc krásné.. tak jsem si říkala, jestli bych to přece jen neměla zvážit. Ale mám takový pocit, že bych tam nechtěla bydlet - prostě né do budoucna. Co myslíte, asi nemá cenu o tom uvažovat, že? Prostě já chci někam do baráku na klidný kraj města, abych mohla dojít pěšky do marketu, měla školku u sebe, mohla jít do kina - né vesnice, kde nic není kromě parku.

Ale pořád mi v hlavě vrtají ty peníze - je to totiž obecní pozemek, na němž ta babička žila celý život. Prostě bychom nemuseli řešit hypotéku ani předražený nájem. Jen mám pocit, že bych se necítila š´tastná. Ale budu se cítit šťastná s tím, že se budu honit po splácení hypo.. za pár let? ;)

Zaklad.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

6926
17.7.13 14:11