Toužím po miminku, ale přítel není připraven

19.7.13 11:25

Toužím po miminku, ale přítel není připraven

Ahoj, ráda bych vás poprosila o nějaké typy jak zvládnout tenhle můj stav a nezbláznit se. Je mi necelých 26, mám hotovou školu (jen bc. ale to víceméně stačí a dálkově studuju ing), relativně fajn práci (se smlouvou na dobu neurčitou, 25 tis brutto, není tu problém s prací z domova a tak), přítel má byt, který by chtělo sice nějakou rekonstrukci, ale žít se v tom normálně dá a mám našetřených cca 180 tis a jsem teď schopna měsíčně ušetřit cca 10 tis. Mít spokojenou rodinu je mé obrovské životní přání a proto se snažím už pár let se na to připravit.

S přítelem chodím rok, známe se ale už dlouho. Ani jeden nemáme pochybnosti o tom, že už spolu zůstaneme, rozumíme si po všech zásadních stránkách a v tom v čem se lišíme se vhodně doplňujeme. Plánujeme svatbu. On sám velmi často mluví o dětech (furt řeší jak se budou jmenovat :lol: ).
To co jsem napsala až dosud je téměř popis ideálu:)

Problém je v tom, že já mám už pár let hroznou touhu po tom mít děti. Tím, že teď rodí hodně mých kamarádek, tak je to ještě horší. Cítím se po všech stránkách připravená. Přítel ale ještě studuje a tak 2 roky ještě určitě bude, pracuje jen na částečný úvazek ale ty peníze jsou spíš symbolické. Stále ho ještě podporují rodiče (jsou dosti majetní).
Přítel chce rozhodně dva roky ještě tedy počkat. A já prostě nevím jak to vydržet. Hormony se ve mně bouří :mrgreen:, sice se snažím nějak zaměstnat jinak, ale stejně na to myslím hrozně často a navíc mám prostě pořád hrůzu, že třeba pak nebudu moc otěhotnět (jsem celiak a tam je to prý celkem častý problém).Furt si říkám, že by to už třeba šlo, že z té mateřské bychom to snad zvládly, navíc já bych mohla přitom částečně pracovat. Ale nechci do toho jít dokud prostě nebude chtít i přítel. A ten chce prostě počkat až po škole :nevim: a já taky nechci, aby nás podporovali jeho rodiče.

Dejte mi rady na uklidnění prosím :andel: