Trávník na staré přírodní zahradě

1301
24.2.21 15:43

Trávník na staré přírodní zahradě

Ahoj, najde se tu mezi Vámi nějaká nadšená zahradnice, co by dokázala poradit s přírodní zahradou? Získala jsem vysněný kus země, v současné chvíli vcelku zanedbaný, který bych ráda přetvořila v přírodní zahradu. Jsem zahradnice amatérka, postupně vše studuju a učím se.
Co mě ale momentálně trápí je trávník, tam si úplně nevím rady. Travnatá plocha je tu zanedbaná, nebyla sečená a je plná mechu. Úplně asi nechci jít cestou vše zrušit a zakládat trávník nový, protože v létě to tu vypadalo celkem pěkně (sedmikrásky, řebříček, jetel atd.). Moje představa je pokusit se nyní staré traviny vysekat křovinořezem, pak aplikovat něco proti mechu, odumřelý mech vyhrabat a pak osít - na část plochy travní semínko a na část bych ráda vysela nějakou květnatou louku. Bude to fungovat nebo je to nesmysl a je opravdu lepší to vzít od základu?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
30977
24.2.21 15:47

Netuším, ale jsem zvědav, tak se háčkuji. :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9383
24.2.21 15:56

Podle toho co píšeš, tak ta zahrada má svoje kouzlo a historii. Já bych jí zkusil jednu sezónu jen sekat abych viděl co to bude dělat. S oséváním bych byl opatrnější, travní semeno jsou často různé hybridy které tam de facto nepatří.

Maximálně bych aplikoval na mech vápno.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
504
24.2.21 16:15