Třes po konzumaci alkoholu

Anonymní
19.4.20 18:45

Třes po konzumaci alkoholu

Ahoj, nedávno jsem se s kamarádkami trochu opila a byla jsem na tom nejhůř. Je pravda, že mam tedka trošku psychiku na bodu mrazu, ale nevěděli jsme že by to mohlo nějak souviset se stavem po piti. Pili jsme becherovku a vypili jsme ji ve 3 celou. Když me odvadeli do baraku tak me položili na zem a i ja sama cítila ze se strašně klepu. Holky říkali ze to vypadalo jako kdybych měla epilepticky záchvat, tak se chci zeptat jestli někdo s tim nemáte zkušenosti, jestli šlo treba jen o přetazeni oraganismu nebo v tom je něco víc.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1449
19.4.20 18:48

Já bych si tipla nedostatek hořčíku, ale nejsem odborník. Mně se to občas stalo ráno s kocovinou. Ale já trpim tetanií.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19218
19.4.20 18:55

Mám tetanii a taky těžce snáším alkohol takže radši nepiju

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.4.20 19:23

@zuza92 @ka2ka prosím, co je ta tetanie?? :think:

• Nahlásit
  • Citovat
1449
19.4.20 19:28

Tetanie je snížená hladina hořčíku v těle. Hoď si to do googlu. Příznaků je více, křeče, mravenčení. Pocit dušnosti.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1980
19.4.20 19:38

Ja se takto klepala spis az rano po probuzeni, nemohla jsem napsat ani smsku, a pry zpusobeno tim jak se telo pere s tim zbytkacem stacilo snist neco mastneho a preslo to. Alkoholici se tresou kdyz maji abstak jak osiky

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.4.20 21:09

@zuza92 dříve jsem chodila po doktorech protože jsem mela bolesti hlavy, ktere trvali treba 3 dny v kuse. Pak mi odebrali krev a vyšlo ze mam malo vitaminu D, hořčíku a taky jsem mela anémii ( málo železa v krvi) brala jsem na to prášky a pak jsem zacala pit magnezii a bylo to ok. A hlavne se mi to nikdy nestalo a to jsme se zřídili hodne krát. Bolehlav přetrvávál skoro 2 cely dny

• Nahlásit
  • Citovat
1449
19.4.20 21:25
@Anonymní píše: