Třídní srazy - chodíte na ně?

Anonymní
12.1.20 00:38

Třídní srazy - chodíte na ně?

Ahoj, asi budu trochu za trubku :oops: :D

Před Vánoci mi přišlo pozvání na sraz ze střední, má se konat už brzy. A mě úplně zaplavil stres a hrůza, že bych tam musela jít. Nemám k tomu důvod, vždy jsem byla celkem oblíbená či neutrální v kolektivu, ale už je to pro mě minulost. Školní léta pro mě byly stres hlavně v tom smyslu, že jsem nemusela buzeraci učitelů, zbytečný stres z výuky, nejhorší byl asi intr a vychovatelky, kterým se nedal věřit nos mezi očima. Nic zvláštního, ale mám ráda svou svobodu, takže když jsem se konečně osamostatnila, hrozně se mi ulevilo. Po střední jsem odjela studovat jako jediná na opačný konec republiky, asi rok jsem udržovala kontakty s pár lidma ze školy, ale to pak vyšumělo na slibech, jak se budeme vídat, ale nakonec už jsme se nikdy neviděli. A vlastně mi ti lidi ani nechybí. Na sraz se mi vůbec nechce. Jednak je to daleko, musela bych cestovat 7 hodin minimálně, řešit ubytování, hlídání dětí na dva dny. A pak, když jsem nad tím přemýšlela, vlastně nevím, proč bych tam jela. Mně je popravdě jedno, jak kdo žije, vypadá :nevim: Bydlím stále mimo všechny, takže nehrozí, že by se nějaká přátelství obnovila. Jenže mám trochu výčitky svědomí, okolo mě všichni na srazy tak svědomitě jezdí :think: kamarádka teď dokonce jela i od kojeného miminka na noc, na sraz 300km daleko a to ani nikdy neměli nijak extra kolektiv.

Jak to vidíte vy? Je to spíš nepsaná povinnost, nebo se na to můžu s klidem vykašlat? Nerada bych si to pak vyčítala, ale zatím převažují negativní pocity.

Prosím o zachování anonymu, z profilu jdu celkem poznat, tak kdybych tam nakonec šla, ať nejsem trapná, co tu řeším :mrgreen:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
750
12.1.20 00:49

Ano, chodím.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
158
12.1.20 00:54