Trittico na nespavost - za jak dlouho zabralo?

Anonymní
3.2.21 10:10

Trittico na nespavost - za jak dlouho zabralo

Zdravím. Po stresových událostech se u mě před 7 měsíci objevila nespavost, kvůli souběhu s kojením jsem to nejdříve nijak zvlášť neřešila, ale potíže se spánkem gradovaly, takže jsem kojení ukončila a od prosince zkouším řešit. Z přírodních prostředků bohužel už nepomohlo vůbec nic, pak občas nárazově neurol, který sice zabral, ale po odeznění účinku stavy a spánek ještě horší. Začalo to být už extrémně nepříjemné, mám za tu dobu vypěstovaný hodně silný program strachu ze spaní a z toho, že to nejde, úzkost, která se nedá už ničím přebít i když dodržuju zásady spánkové hygieny, medituju, v rámci možností chodím na procházky, atd. Vzhledem k tomu, že každá neúspěšná noc (což je v podstatě opravdu každá) mě už totálně ničí a rozkládá (bez pomoci naspim max 3-4 hodiny trhaně v tom lepším případě), musím se starat o malé děti, tak jsem to i jako odpůrce léků vzdala a došla si k psychiatrovi. Dostala jsem trittico 75, začít měla dávkou 2/3 a než bude zabírat, tak k tomu dávat neurol. Po třech dnech mám zvýšit na celou tabletu. Včera byla první noc, byla jsem neskutečně nervózní, trittico me ke spánku celkem nalomilo, ale neusnula jsem, tak jsem pridala i ten neurol, protoze další probdela noc uz by byka jistá smrt. Hodne dlouho to trvalo, ale nakonec jsem usnula a naspala 8 hodin. Rano jako praštěná lopatou, ale stokrát lepší nez být nevyspana. Každopádně spala jsem asi hlavne diky tomu neurolu, kterého bych se rada co nejrychleji zbavila. Tak se chci zeptat na Vaše kladné zkušenosti s tritticem a hlavně na dobu, po které vam začalo na spani fungovat? Dr rikala, ze to může trvat az 14 dni, ale nerada bych tak dlouho současne zobala i neurol, rychle si na něj zvykam a vysazení je hnus a ve skutečnosti tento lék zdravý spánek narušuje.
Taky se chci zeptat na úspěšnost léčby, zda i po vysazení byl spánek v pořádku? Děkuji

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2480
3.2.21 10:18

Mně na první dobrou.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
35261
3.2.21 10:46

Mně vůbec a ještě mě tlalčil žaludek. Je to individuální. Na první dobrou mi zabral Mirtazapin 15 mg.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
16390
3.2.21 10:55

Až budeš na plné dávce, tak to bude lepší.

jinak toho že budeš třeba týden, nebo dva brát neurol není potřeba se nějak extra bát. Blbý je okamžik kdy si jdeš pro další krabičku a nevíš co bys bez ní dělala a nebo bereš neurolů povícero a zajípíš je alkoholem.

Neurol jako takový zabírá cca za 30-60 minut, tritico pomaleji (plně dostupné je v organismu 4 hodiny po spolknutí) a působí déle. Pokud chceš eliminovat raní praštění palicí tak si to trittico ber klidně hodinu dvě, tři před tím, než si jdeš lehnout, ideálně tak 12 hodin před tím, než chceš vstávat.

No a pak uvidíš, jestli trittico přemůže úzkost v hlavě, co ti brání usnout, a nebo jestli je potřeba ještě přidat neurol.

Zároveń v mezičase kdy už v sobě máš trittico a ještě neležíš zkus dělat věci, co pomáhají zklidnit mozek a nerozvíjet úzkosti a starosti na kterých se tento zasekne.

dlouhá vana, nějaké jemné protahovací cvičení, relaxační cvičení, uspokojivý sex, pokud to půjde (klidně masturbace), kniha, hudba a podobně.

Spoustě lidem pomáhá psát si deník - tedy ne o tom co se stalo, ale o tom co se jim zrovna honí hlavou. když to co tě trápí napíšeš rukou, tak tím že to dostaneš do slov, tak to najednou je o něco přehlednější a řešitelnější, než když to jen tak víří hlavou a zároveň to člověk trošku odlije z té hlavy. A když si pak jednou týdně a měsíčně udělá čas a přečte si zpětně svoje zápisky tak se dá hezky vidět, jestli člověk dělá věci co vedou k lepšímu, nebo kde mu to ulítává a podobně.

Ideální je na závěr takového psaní najít jednu věc za kterou ten den je člověk vděčný a jednu věc, na kterou se těší příští den. A pokud se mu fakt nic nedaří najít, tak je dobré si naplánovat i úplnou blbost, na kteoru se může jen trošku těšit.

Někomu nesedí psaní, ale třeba malování - za každý den trochu automaticky namalovat něco jako „mandalu“ - vezmeš list papíru, připíšeš datum, uděláš na něj velký kruh tužkou a pastelkami či jinými barvami ho vyplníš podle toho jak se cítíš a pak se na to podíváš, zkusíš to co je tam namalované propojit s tím co se ti honí hlavou, napíšeš k tomu pár poznámek a ještě napíšeš jednu věc za kterou jsi vděčna a jednu věc na kterou se těšíš (to chce slovem). Časem se ti v tom začnou objevovat souvislosti, jako že automaticky saháš po nějaké barvě, když se cítíš tak a tak a podobně.

Po takovéhle reflexi je ideální se zdvihnout a jít třeba na krátkou procházku a pak se teda jít umýt a spát. pohybem ze sebe dostaneš část napět a zbytek pak smyje voda.

jogové cvičení na usnutí třea zde

https://www.youtube.com/watch?…&

relaxační cvičení přímo do postele, které je docela jednoduché na osvojení, čím častěji to člověk zkouší, tím snáze se daří.

https://uloz.to/…relaxace-wma

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
3.2.21 11:15
@Ou píše:
Až budeš na plné dávce, tak to bude lepší.

jinak toho že budeš třeba týden, nebo dva brát neurol není potřeba se nějak extra bát. Blbý je okamžik kdy si jdeš pro další krabičku a nevíš co bys bez ní dělala a nebo bereš neurolů povícero a zajípíš je alkoholem.

Neurol jako takový zabírá cca za 30-60 minut, tritico pomaleji (plně dostupné je v organismu 4 hodiny po spolknutí) a působí déle. Pokud chceš eliminovat raní praštění palicí tak si to trittico ber klidně hodinu dvě, tři před tím, než si jdeš lehnout, ideálně tak 12 hodin před tím, než chceš vstávat.

No a pak uvidíš, jestli trittico přemůže úzkost v hlavě, co ti brání usnout, a nebo jestli je potřeba ještě přidat neurol.

Zároveń v mezičase kdy už v sobě máš trittico a ještě neležíš zkus dělat věci, co pomáhají zklidnit mozek a nerozvíjet úzkosti a starosti na kterých se tento zasekne.

dlouhá vana, nějaké jemné protahovací cvičení, relaxační cvičení, uspokojivý sex, pokud to půjde (klidně masturbace), kniha, hudba a podobně.

Spoustě lidem pomáhá psát si deník - tedy ne o tom co se stalo, ale o tom co se jim zrovna honí hlavou. když to co tě trápí napíšeš rukou, tak tím že to dostaneš do slov, tak to najednou je o něco přehlednější a řešitelnější, než když to jen tak víří hlavou a zároveň to člověk trošku odlije z té hlavy. A když si pak jednou týdně a měsíčně udělá čas a přečte si zpětně svoje zápisky tak se dá hezky vidět, jestli člověk dělá věci co vedou k lepšímu, nebo kde mu to ulítává a podobně.

Ideální je na závěr takového psaní najít jednu věc za kterou ten den je člověk vděčný a jednu věc, na kterou se těší příští den. A pokud se mu fakt nic nedaří najít, tak je dobré si naplánovat i úplnou blbost, na kteoru se může jen trošku těšit.

Někomu nesedí psaní, ale třeba malování - za každý den trochu automaticky namalovat něco jako „mandalu“ - vezmeš list papíru, připíšeš datum, uděláš na něj velký kruh tužkou a pastelkami či jinými barvami ho vyplníš podle toho jak se cítíš a pak se na to podíváš, zkusíš to co je tam namalované propojit s tím co se ti honí hlavou, napíšeš k tomu pár poznámek a ještě napíšeš jednu věc za kterou jsi vděčna a jednu věc na kterou se těšíš (to chce slovem). Časem se ti v tom začnou objevovat souvislosti, jako že automaticky saháš po nějaké barvě, když se cítíš tak a tak a podobně.

Po takovéhle reflexi je ideální se zdvihnout a jít třeba na krátkou procházku a pak se teda jít umýt a spát. pohybem ze sebe dostaneš část napět a zbytek pak smyje voda.

jogové cvičení na usnutí třea zde

https://www.youtube.com/watch?…&

relaxační cvičení přímo do postele, které je docela jednoduché na osvojení, čím častěji to člověk zkouší, tím snáze se daří.

https://uloz.to/…relaxace-wma

Děkuju!!! To je opravdu komplexní odpověď. Nechci ty léky brát dlouho, ale z nejhoršího snad pomůžou, protože sama iz si v této fázi poradit nedokážu. Tím, že je moje panika a úzkost dost vázaná i na konzumaci látek, které neznám, tak jsem díky tomu včera byla mimořádně nervózní, ale je možné, že to opravdu fungovalo, jen pozdeji, než jsem čekala, protože po ranním probuzení se mi podařilo ještě na hodinu znovu usnout, což mi čistě jen s neurolem nešlo. Tak snad dnes bude lepší noc, vezmu triticco trošku dříve. Psychicky je mi hrozně, ale fyzicky mám alespoň sílu zkusit procházku nebo nějaké cvičení a další činnosti. Zdravá únava je přece jen nejpřirozenější.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat