Tuplerova metoda - zkušenosti?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.05.19 21:48
Tuplerova metoda - zkušenosti?

Máte prosím někdo zkušenost s cvičením Tuplerovy metody?
Mám po prvním porodu rozestup břišních svalů, není teda nějak obrovský, ale vystouplé břicho mi to dělá. Navíc mám v tom rozestupu malou kýlu. Teď jsem na začátku druhého těhotenství.
Zajímalo by mě, kolik času (denně?) je potřeba metodě věnovat, aby fungovala.
Jestli se s ní může začínat v těhotenství anebo raději až po porodu.
A jestli se dá cvičit bez podpůrného pásu. Mně totiž hodně vadí cokoli stahujícího, musím mít i ponožky s volným lemem :-)
Děkuji za odpovědi.

Reakce:
zelfka
Kecalka 146 příspěvků 14.05.19 00:10

Ahoj, zkus tady pohledat ve starsich diskuzich na tema diastaza nebo na FB se muzes pridat do skupiny, tam najdes zkusenosti spoustu. Ja jsem tuhle techniku taky cvicila po prvnim porodu, pas sem nenosila, hrozne mi vadil. Ale dokonce jsem to tedy nedotahla… ted jsem take podruhe tehu a zacala jsem chodit na fyzioterapii, bylo mi receno, ze v prvnim trimestru na diastazu necvicit vubec, od druheho trimestru uz cvicim, ale nejsou to cviky na bricho, spis na spravne postaveni tela, dychani atd. Prave cviceni pak zacne az po porodu :) takze myslim, ze ta tuplerova technika v tehu urcite vhodna neni…

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.05.19 07:02

@zelfka Díky za odpovědi. V diskuzích jsem tady hledala, ale zrovna o tuplerově metodě toho moc nenašla.
Proč jsi to nedotáhla? Bylo to cvičení moc náročené? Kolik času denně to tak zabralo?

zelfka
Kecalka 146 příspěvků 14.05.19 09:34