Týden po potratové tabletce - bolesti

Anonymní
9.9.21 21:23

týden po potratové tabletce - bolesti

Ahoj dnes to byl týden popotratové pilulce, a krvacim což je jasné ale dnes mi začaly křeče při vyprazdňování… jak na malé tak velké.. křeče vystreluje až dolů. pak sem šla nakoupit a při chůzi bolesti, dnes me pobolivaly záda ne nějak extrémně ale 2 dny zpět mě teda bolely opravdu hodně a zničehonic, při ležení asi po 10 minutách přešlo. kontrolu mám 15.9. ale asi tam budu muset dřív, můj dotaz na vás je jestli jste to nějaká taky měla a jestli je čeho se bát, protože v nemocnici mě nikdo ani nedal nějaké základní informace.. jen do mě dali léky a konec.. děkuji :,(

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
9.9.21 22:51

Měla jsem problémy ještě 3 týdny po těch tabletach … prvni tyden jsem měla tři dny kazdy den regulérní kontrakce… cca 6 hodin… Hrozný stavy… vydrz a bude lepe. Hodne sil.

  • Citovat
  • Nahlásit
329
9.9.21 23:50

Bohužel někdy se stává, že se pilulkami potrat vyvolat nepodaří nebo proběhne nekompletní a je nutné dělohu vyprázdnit klasicky. Proto není jisté, jestli není lepší miniinterrupce. Neuděláš chybu, když hned zítra půjdeš na kontrolu do nemocnice, kde se rozhodne o dalším postupu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.9.21 09:30

Děkuji :*

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat