Učení s dětmi během nouzového stavu

2550
25.3.20 23:41

Učení s dětmi během nouzového stavu

Zakládám diskuzi k učení s dětmi teď během nouzového stavu jako způsob, jak si ulevit od toho stresu pro všechny zúčastněné. Za mě - už mi to leze na nervy a mám pocit, že řada učitelů na naší ZŠ to hodila komplet na nás rodiče. Někteří učitelé jsou v pohodě a snaží se o zpětnou vazbu, chtějí zasílat vypracované úkoly, ale jiní jsou vysloveně drzí a po oslovení „milí rodiče“ klidně napíšou, že nám posílají další „prácičku“. Už mám toho dost. Do pytle, já nejsem učitel, abych dětem vysvětlovala novou látku ve fyzice a s tím mladším se odmítám učit básničky a dokonce i hudebku, když se jasně řeklo, že se učitelé mají soustředit na profilové předměty a rodiče nezatěžovat. Jsem pracující člověk, mám home office a hromadu práce a místo toho si hraju na učitelku a celé dopoledne vysvětluju kvanta nové látky, kterou už si dávno nepamatuji. Pro většinu učitelů je to práce na chvilku, zadají rozsah stran od do, cvičení, dají nám rodičům pokyn „naučte je“ a papa lala, nezajímají se už o výsledek nebo pochopení. Hlavně za každou cenu probrat úplně všechno. Doporučení MŠMT ignorují. Skype u nás nevyužívá nikdo. Taky vás to štve?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymní
26.3.20 01:14