Účetní, je to dobrá práce?

Anonymní
11.1.21 13:46

Účetní, je to dobrá práce?

Zdravím. Jsem po škole, mám jít na svůj první pohovor na pozici junior účetní. Já tohle vždy chtěla dělat, ve škole mě to bavilo a měla jsem z toho dobré známky, ale teď začínám couvat. Bojím se že něco pokazím a celkově jsem vystresovaná z toho pohovoru. Nevím, asi mám strach z neúspěchu, težko říct. Nevím jestli mi to stojí za ty stresy, třeba mě ani nevezmou a já plaším takhle dopředu. Na druhou stranu si říkám, že budu junior, tak mě někdo bude muset “hlídat”. Nevím, zajímaly by mě vaše zkušenosti v tomhle oboru a zda je to stresující práce, děkuji :)

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6147
11.1.21 13:48

Ano, je to stresujici prace. Ale junior ucetni asi ne. Tam se budes hlavne zapracovavat, ucit a zdokonalovat.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
218
11.1.21 13:50

Nikdy jsem nechtěla dělat účetní, i když mám vystudovanou obchodku, nechtěla jsem, bála jsem se, ale stejně to nakonec dělám. :mrgreen: Není to tak hrozný, dělám v malé firmě, kde se skoro všechny případy stále opakují, takže účtování je brnkačka. Naštěstí mě kolegyně kontroluje, a sem tam najde nějakou chybku, ale nic hrozného to není. Takže to zkus a uvidíš, odejít můžeš vždycky. :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16
11.1.21 14:01

Určitě se neboj, vše tě naučí ;)
Z vlastni zkušenosti můžu řict, ze opravdu vím, jak se cítíš. Před 3 lety jsem hned po škole nastoupila taky jako junior účetní a takový nervy, jaky jsem měla :cert: první den jsem hned všechno zblbla, ale kolegyně naštěstí měly pochopeni :lol:
Neboj, nic zodpovedneho ti hned ze zacatku nedaji..a pokud ano, urcite po tobe budou veci kontrolovat.. postupem casu se zabehnes a pak uz je to vesmes “rutinni prace” ;) samozrejme i po 3 letech se porad ucim novym vecem a specifickym pripadum, ale vse se da zvladnout a doptat hlavni ucetni.
Preji hodne stesti :andel: ja tu praci miluju a jsem za ni vdecna :srdce:

• Citovat