Účinné cviky na spodní i horní bříško

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
andelka91
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.01.19 12:00
Učinné cviky na spodní i horní bříško

Ahoj, prosím předem o anonym, je to pro mě citlivé téma.
Mám po dětech na břichu tzv. klokaní kapsu a chci převis aspoň trošku cvičením zmenšit než pujdu na abdmo…taky mám pořád břicho jako těhotná a hrozně mě to štve…:-(poradíte prosím učinné cviky na bříško? děkuji moc…Jinak cvičím cca 5× týdně 20minut na rotopedu děkuji

Reakce:
michaela1310
Zasloužilá kecalka 670 příspěvků 12.01.19 12:11

Je dokázáno, že tukové zásoby v těle se začínají pálit asi po 40 minutách kardio zátěže ( běh, kolo atd..) pokud člověk nedělá HIIT kardio u kterého se začínají pálit tukové zásoby mnohem dříve a metabolismus zůstává nastartovaný mnohem déle. Na tento problém doporučuji silový trénink- podívala bych se na video jak cvičit doma a dělala bych to podle toho, tukové zásoby na břiše jsou ale také hodně o stravě a obecně se začínají pálit až jako poslední z těch co máme my ženy na těle :palec:

andelka91
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.01.19 12:17

@michaela1310 skrz velkou nadváhu nevydržím cvičit dlouho..

Martanka92
Kecalka 394 příspěvků 12.01.19 12:23
@Anonymní píše:
@michaela1310 skrz velkou nadváhu nevydržím cvičit dlouho..

Cvičíme s manželem jillian michaels 30 day shred a už po 5 dnech jsme naměřili pár cm rozdíl. Taky jsem po 2 dětech a i před otěhotněním by mi neuškodilo spevnění břicha, ale nějak jsem to nestihla :oops:

michaela1310
Zasloužilá kecalka 670 příspěvků 12.01.19 12:34
@Anonymní píše:
@michaela1310 skrz velkou nadváhu nevydržím cvičit dlouho..

Pokud máte velkou nadváhu musíte opravdu začínat s rozumem, nejlépe s trenérem, ten trénink se musí přizpůsobit tomu, aby netrpěly klouby. Primárně bych začala správnou stravou a třeba delšími procházkami. Pokud jste obézní tak břicho těmi cviky na břicho nezhubnete, musíte zhubnout celkově a pak se začít soustředit na tuto partii

Jaja97
Kecalka 143 příspěvků 12.01.19 12:38
@Anonymní píše:
@michaela1310 skrz velkou nadváhu nevydržím cvičit dlouho..

Ahoj, 20 min. na rotopedu je malo. Po ca. teprve 20 min. /jak u koho/ dochazi ke spalovani tuku.
Misto rotopedu bych zvolila sviznou prochazku, alespon hodku. A teprve pote bych si doma dala serii cviku na bricho ;)

kvetanak
Stálice 56 příspěvků 12.01.19 16:03

velmi doporučuji věc konzultovat s odborníkem a začít zpevňovat střed těla, dát do kondice vnitřní svaly, a pak pracovat dál na zpevnění břicha.

Lenka_Hal
Echt Kelišová 9476 příspěvků 12.01.19 19:04

Pokud mas velkou nadvahu, tak resit vypoukle bricho je ponekud zvlastni, to bych teda zacala tou nadvahou celkove. Pokud mas v planu neco cvicit na to bricho, tak si over, ze nemas rozestup, jinak si jeste vic uskodis.

andelka91
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.01.19 19:39

S váhou se snažím něco dělat,mám dole 2kg…k rotopedu dělám ještě sedy lehy.Neříkejte mi,že stím nejde nic dělat a že musím cvičit aspoň 45minut když mi bylo často doporučené ze začátku cvičit chvilku…tzn,kolik zvládnu a taky kolik mi času nechají děti…děti když budou ve školce..tu hodinu pro sebe mám..ale když jsou doma tak to nelze…cvičím až večer tech 20minut,jedu pomalu jinak se brzy zadýchám.S odborníkem to řešit nehodlám,nemám na to čas ani peníze.

andelka91
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.01.19 19:41

Procházky zařadím,ale ted jsou děti po nemoci a nemužu riskovat,že znovu onemocní..takže až od pondělí mužu :)

pajaxy
Ukecaná baba ;) 1295 příspěvků 12.01.19 19:55

Pokud mas vetsi nadvahu, jsou nezbytne trictvrtehodinove prochazky ve sviznem tempu,proste vsude chod, ale rychle, idealne aby ses zpotila, kdyz ti to situace dovoli, teda abys pak nekde pri cekani neprochladla…
Doma potom cvicit core (cviky na you tube) a zbytek tela. Jillian je dobra, je to na pul hodinky, ale musis vydrzet…no a pak jeste jidlo (sacharidy promenene v tuky se mrsky usazuji na brichu).

Váš příspěvek
Reklama