Reklama

Účinné hubnutí

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Fondamy
Nováček 6 příspěvků 30.12.16 09:49
Účinné hubnutí

Rady., zkušenosti a nápady :)

Stránka:  1 2 3 4 Další »

Reklama

Reakce:
 
Fondamy
Nováček 6 příspěvků 30.12.16 09:50

Zdravím maminky, chci se zeptat mate nejake vyzkoušené doplňky stravy k hubnutí, které opravdu pomohly? Ale nechci přestat jist nebo mit chut k jídlu, jen pravidelně jist a k tomu neco užívat, dekuji za rady

 
Lucias241
Kecalka 213 příspěvků 30.12.16 09:55
@Fondamy píše:
Zdravím maminky, chci se zeptat mate nejake vyzkoušené doplňky stravy k hubnutí, které opravdu pomohly? Ale nechci přestat jist nebo mit chut k jídlu, jen pravidelně jist a k tomu neco užívat, dekuji za rady

Jedine se neprejidat a na zpevneni postavy sportovat. Nic noveho a zazracneho bohuzel nevymysleli. :think:

 
Sněžení
Zasloužilá kecalka 606 příspěvků 30.12.16 10:04

1. naučit se rozpoznávat a rozlišovat cca v konkrétním jídle cukry, tuky a bílkoviny
2. naučit se kde jsou rychlé a pomalé cukry
3. pochopit anaerobní a aerobní citrátových cyklus pro správný pohyb
4. ráno snídat

zbytek je už o vůli

 
zvidavajanca
Závislačka 3715 příspěvků 30.12.16 10:13
@Fondamy píše:
Zdravím maminky, chci se zeptat mate nejake vyzkoušené doplňky stravy k hubnutí, které opravdu pomohly? Ale nechci přestat jist nebo mit chut k jídlu, jen pravidelně jist a k tomu neco užívat, dekuji za rady

Na doplňky se vykašli. Maximálně tak vitamíny + omega 3. Záklaem je strava.

 
Suzuveverka
Kelišová 5020 příspěvků 30.12.16 10:13
@Sněžení píše:
1. naučit se rozpoznávat a rozlišovat cca v konkrétním jídle cukry, tuky a bílkoviny
2. naučit se kde jsou rychlé a pomalé cukry
3. pochopit anaerobní a aerobní citrátových cyklus pro správný pohyb
4. ráno snídatzbytek je už o vůli

Přesně tak. Pokud je hubnoucí puntičkář a má na to čas, může si i jídla vážit a počítat, než to dostane „do oka“. Naučila jsem se to při těhotenské cukrovce a super, teď jsem zhubla bez hladovění.
A dál se mi docela osvědčilo motivovat se navzájem s dalšími hubnoucími, sdílet svoje výsledky i neúspěchy, tipy na jídla, cvičení a podobně.

 
zvidavajanca
Závislačka 3715 příspěvků 30.12.16 10:14
@Sněžení píše:
1. naučit se rozpoznávat a rozlišovat cca v konkrétním jídle cukry, tuky a bílkoviny
2. naučit se kde jsou rychlé a pomalé cukry
3. pochopit anaerobní a aerobní citrátových cyklus pro správný pohyb
4. ráno snídatzbytek je už o vůli

Ještě dodám bílkoviny. A taky to, že hubnutí není o hladovce, dietě s jedním druhem zeleniny. Kouzelném prášku z pixle nebo sáčku.

 
Sněžení
Zasloužilá kecalka 606 příspěvků 30.12.16 10:19

Tak vážit si nic nemusí i ty hodnoty na obalech jsou jen přibližné. Obecně nelze přesně určit konkrétní cukry a pro tělo jsou jen některé cukry se specifickou otáčivostí zajímavé.

Podle mě je prostě jednodušší pochopit syntézu a odbourávání cukrů a tuků, funkci ATP při těchto pochodech, Krebbsův a močový cyklus atp. a pak člověk nebude mít zkreslené představy o potravonách, nebude se smažit v posilovně atp.

Další úsilí bych směřovala k poznání anatomie: svaly, šlachy, kosti, protože většinu nemocí si lidé přivodí kvůli dlouhodobému nesmyslnému přetěžování určitých částí těla. Rakovinu to nevyřeší, ale plotýnky, záda, klouby ano.

 
Aamanda
Kelišová 5560 příspěvků 30.12.16 10:19

@Fondamy doplňkem stravy máš na mysli co? Nějaké vitaminy apod.? Jediný doplněk stravy, který dle mě má při hubnut/tvarování postavy smysl je protein, abys neztrácela svaly, ale naopak nabírala a aminokyseliny jako výživa pro svaly. Jinak jak píší ostatní - pevná vůle je základ.

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.12.16 10:25

Já jsem notoricky dietar, teď potřebuji dat dolů tak 10 kg. v létě jsem si zapisovala stravu do kalorické tabulky na netu. hlidala poměr zivin bílkovin, sacharidů. a je fakt, že jak jsem navýšila bílkoviny, chutě se ztratili. zhublajsem asi 6 kg, ale hodně na cm, skoro 2 velkkosti kalhot.pak jsem otěhotněla a potratila a teď po vánocích mám 2 kg nahoře, a vytápěný pupek, jak necvicim. takže se zas začnu hlídat, odpoledne omezit sacharidy a přidat bílkoviny. dobre je cvičení od Juliana michaels.40 min se při dobré vůli dá utrhnout.nebo aspoň jsem se snažila dělat nějaké posilování na bricho s dětmi při hraní na koberci. nikdy jsem nebyla hubená, mám 158 cm a mívala jsem vždy kolem 62 kg, po změně práce jsem se vyzrala na 70 a po druhém těhotenství jsem měla skoro 75. Jinak kamarádka jede keodiet a má dole 30 kg za půl roku, ale přijde mi, že si to jídlo musí hlídat vicnez já. ale hubne rychle, přemýšlím o tom, ale při mé vůli se bojím, aby, to nebyly vyhozené peníze.

 
zvidavajanca
Závislačka 3715 příspěvků 30.12.16 10:30
@Sněžení píše:
Tak vážit si nic nemusí i ty hodnoty na obalech jsou jen přibližné.

A tím bych úplně nesouhlasila. Spousta lidí nemá představu třeba o hlavních chodech - přílohy (v syrovém/vařeném stavu). Třeba 200g brambor a 200g rýže (obojí v syrovém syrovém) stavu má velký rozdíl v množství sacharidů (v rýži je jich čtyřnásobek!). Stejně tak člověk neodhadne kolik je těch 200g.

@Aamanda píše:
@Fondamy doplňkem stravy máš na mysli co? Nějaké vitaminy apod.? Jediný doplněk stravy, který dle mě má při hubnut/tvarování postavy smysl je protein, abys neztrácela svaly, ale naopak nabírala a aminokyseliny jako výživa pro svaly. Jinak jak píší ostatní - pevná vůle je základ.

Ne, ani ten není potřeba. Pokud nepojede silové tréninky, tak by měly stačit bílkoviny ze stravy ;)

 
kkoule
Ukecaná baba ;) 1474 příspěvků 30.12.16 10:41

Při hubnutí jsem si vážila jídlo, zapisovala, do týdne dostaneš do oka, jak veliké porce si máš dávat, dorazila jsem se zeleninou, mám ráda restované nebo dušené zeleninové směsi odpoledne jsem se vyhýbala sacharidum. vydrzela jsem to podsvícení měsíc, flakacsky tři, dala dolů dvě konfekční velikosti.deni příjem jsem měla kolem 5500_6000 kj a hlavně si hlídala bílkoviny. ted jsem se rozhodla a mám 2 kg nahoře. jcudo toho znovu, chtěla bych dat dolů 10 kg. nejhorsi byly ty večeře hodně jsem si dělala omelety se zeleninou, brokolicí či květák na mozeček, cottage, tofu s zeleninou. jenzd teď je zima a kupovaná zelenina mi moc nejede, v létě byla cuketa, vlastní rajčata atd…Bylo to pro mě i levnější, než když kupuji kraviny v obchodech.

 
Suzuveverka
Kelišová 5020 příspěvků 30.12.16 10:57
@Sněžení píše:
Tak vážit si nic nemusí i ty hodnoty na obalech jsou jen přibližné. Obecně nelze přesně určit konkrétní cukry a pro tělo jsou jen některé cukry se specifickou otáčivostí zajímavé.

Podle mě je prostě jednodušší pochopit syntézu a odbourávání cukrů a tuků, funkci ATP při těchto pochodech, Krebbsův a močový cyklus atp. a pak člověk nebude mít zkreslené představy o potravonách, nebude se smažit v posilovně atp.

Další úsilí bych směřovala k poznání anatomie: svaly, šlachy, kosti, protože většinu nemocí si lidé přivodí kvůli dlouhodobému nesmyslnému přetěžování určitých částí těla. Rakovinu to nevyřeší, ale plotýnky, záda, klouby ano.

Jde spíš o to, aby člověk získal představu, kolik čeho si má naložit na talíř, nemyslím nutně vypočítávat pro každé jídlo jednotlivé složky. To se pak dá hodit třeba do kalorických tabulek, které to orientačně spočítají.
Mě tohle pomohlo v tom, že jsem si trochu srovnala poměry živin, mám tendenci šidit sacharidy a naopak to dost přeháním s vlákninou a tukama, takže jsem si asi dva týdny zapisovala jídlo a teď už vím.
S tím ostatním souhlasím :-)

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.12.16 11:52

@Fondamy

Hele skutečně poctivé hubnutí je pochopitelně v pečlivém hlídání stravy a cvičení.

Pokud jsi pohodlná jako já tak:
Mě poháhá po páté hodině nejíst pevnou stravu. Jen tekutiny - na zasycení mléko, maximálně kefír.
A přes den malé porce. Čehokoli, ale prostě malé porce.
Ke snídani si dám klidně rohlík s máslem, ale jen půlku rohlíku.
K obědu si dám klidně pizzu nebo smažák, ale pizzu jen jeden trojúhelníček a pokud smažák tak jen půlku. Chuťové buňky mi to uspokojí a fakt hubnu ;)

Jelikož jsem byla opravdu hooodně velká ( 116kg ) a těmi zmenšenými porcemi jsem se zasekla na 103kg a ne a ne se hnout dál… připojila jsem k tomu tablety Adipex - ano, tzv. zlatá vejce - sundala jsem s jejich pomocí, za dva měsíce, váhu na 96kg a neřikám, že jsem spokojená, ale už to hubnutí tak nehrotím.

Teď se snažím nebýt pohodlná a líná a jdu si sem tam zacvičit nebo zaplavat. Což se mi teda ještě moc nedaří dát tomu tu důslednost a pravidelnost. :oops:

Petra

pozn.: Porsím o zachování anonymu - chodí sem známí, nemusí vše vědět.

 
FreeLady12
Nadpozemská drbna 26431 příspěvků 30.12.16 11:55

Mě pomáhá jíst jen z malých talířků. :palec:

On se totiž celý řízek na malý talířek nevejde a kýbl br. salátu k němu už vůbec. :mrgreen: Donutilo mě to zmenšit porce a kila šla dolu sama i bez nějakého počítání kalorií či změny celého jídelníčku či vaření na páře :P

Stránka:  1 2 3 4 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Kdy začít děti učit zacházet s penězi? Začněte pomocí her v předškolním věku

Jedním z nejčastějších sociálních problému, se kterými se dnes potkávají... číst dále >

Váháte, zda a kdy nechat děti očkovat? Udělejte si vlastní názor

Neublížím svému miminku očkováním brzy po narození? Otázku, kdy začít s... číst dále >

Články z Expres.cz

Eva Decastelo: Komentují moje tlusté ruce? Musí mít chudý vlastní život!

Patří mezi nejkrásnější české moderátorky. I když před několika dny oslavila... číst dále >

Postrach škol Táta parťák chce, aby si děti dělaly, co chtěly. Budeme negramoti?

Bloger, který je známý pod přezdívkou Táta parťák a který svou pravou... číst dále >

Články z Ona Dnes

Máma neví, že mě baví zabíjení, řekla dvanáctiletá dcera ve Výměně manželek

Mia žije s přítelem a dvěma dětmi v Kladně. I když je jí teprve 25 let, o... číst dále >

Děti rozeznám, i když brečí, říká maminka čtyřčat

Svému synovi chtěli pořídit sourozence, ale příroda tomu chtěla jinak. Místo... číst dále >


Reklama