Učitelka v MŠ v těhotenství

27
13.1.20 14:23

Učitelka v MŠ v těhotenství

Ahoj holky. Jsem v 7tt. Pracuji jako učitelka v MŠ, ale mám z toho trochu strach, protože jsem pořád v prostředí, kde každý kašle bacily. Další věc je to, že musím být v práci skoro pořád přes čas, protože jsou akce jako tvoření, sběr papíru, porady atd… K tomu ještě jezdím necelou hodinu autobusem tam a zpátky. V práci zatím nikdo neví, že jsem těhotná. Původně jsem to měla v plánu říct hned, ale jsem na vesnici, kde by se to hned rozkřiklo a doneslo by se to všem. Ke gynekoložce jdu ve středu a chci se jí zeptat, jak to vidí. Ale zase nevím, jestli mám odcházet že dne na den, když mi doporučí zůstat doma. Mám hrozný dilema a pořád nad tím musím přemýšlet, I když je pro mě zdraví miminka nejdůležitější, tak na druhou stranu vím, že mě kolegyně pěkně pomluví… Co si myslíte o tom, že bych šla na neschopenku jen teď že začátku, kdy je mi špatně a pak chodila dal. A pak třeba odešla někdy na jaře, kdy je toho v MŠ už moc? :nevim: :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

832
13.1.20 14:34

Tohle je hrozně těžké.. v ženským kolektivu se vždy někdo najde kdo tě pomluví. Rozhoduj se podle sebe. Podle toho jak se ty cítíš a jak to vidíš. I já jsem se řídila podle své intuice a zaplať pánbůh za to. Byla jsem v ženským kolektivu a v zimě. Neustále mi bylo špatně, potrat jeden za sebou a tak jsem nechtěla nic podcenit. Dala jsem i na radu lékaře. Počkej do té středy a uvidíš co ti na to dr. řekne.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2573
13.1.20 14:42

Učím taky v MŠ a ja presne kvuli bacilum potratila. Od zacatku až do 10tt kdy jsem potratila jsem byla totalne nachcípaná. Jinak so myslim že je to celkem nenáročná práce vždyť seš tam jen šest hodin.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
27
13.1.20 14:47
@zuzan píše: