Učitelky z MŠ a přípravných tříd - bubliny

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.09.18 16:55
Učitelky z MŠ a přípravných tříd - "Bubliny"

Omlouvám se za anonym, ale nechci, aby v práci znali můj nick, kdyby sem náhodou někdo chodil.
Ahoj drahé „kolegyně“,
mám na vás velikou prosbu. Musím v práci vyplňovat každý týden jakýsi formulář - bubliny. Ovšem má nadřízená mi vždycky nacpe hromadu formulářů podle nových zákonů a paragrafů a neřekne mi k nim vůbec nic. Se vším si poradím, ovšem tedy bubliny mám snad za trest. Vůbec nevím, co tam mám vyplňovat. Můžete mi prosím poradit, jak tyto formuláře vyplňujete? Já jsem učitelka přípravné třídy v ZŠ, spadající pod MŠ, ale prý toto běžně vyplňují učitelky ve školkách. Vedení školy vůbec netuší, která bije, tak jako já :oops:, vedení z MŠ mi není ochotno pomoci a poradit :,(.
Nejde mi nahrát obrázek, tak jen údaje, které se tam vyplňují:
Má to nadpis SAMOSTATNÉ ČINNOSTI a potom je tam devět bublin, každá má svou sekci: Verbální I., Hudební I., Sociálně interpersonální, Prostorová, Logicko matematická osobní intrapersonální, Tělesně kinetická I, Přírodní I., Předškoláci.

Potom jsou tam kolonky „co se podařilo“ a „co příště jinak“… Tak s tím bych si poradila :-D. Ale co psát do těch bublin, to nějak netuším :-(.

Reakce:

tininas
Ukecaná baba ;) 1135 příspěvků 11.09.18 17:26
@Anonymní píše:
Omlouvám se za anonym, ale nechci, aby v práci znali můj nick, kdyby sem náhodou někdo chodil.
Ahoj drahé „kolegyně“,