Učitelství pro střední školy - odborný předmět

Anonymní
11.7.21 00:21

Učitelství pro střední skoly - odborný předmět

Měla bych prosím dotaz, vystudovala jsem ekonomii v magisterském programu (Ing.), a teď jsem se přihlásila na pedagogické minimum a byla jsem přijata. Rada bych učila předměty spojené s podnikáním a obchodem, statnicovala jsem z marketingu tak i ten, je to zároveň můj koníček. Prosím divala jsem se na tabulky učitelů, myslíte, ze by mi byla uznána praxe ne ze školství ale z oboru který bude vyučovat a ve kterém mám 25 let praxe. A nebo mohl by mi někdo anonymně napsat jak se výplata pohybuje…, vim, je to hodně osobni otázka 8o, ale pomohlo by mi to v mem rozhodování. Děkuji

Příspěvek upraven 11.07.21 v 10:56

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
33088
11.7.21 06:04
Anonymní píše:
Měla bych prosím dotaz, vystudovala jsem ekonomii v magisterském programu (Ing.), a teď jsem se přihlásila na pedagogické minimum a byla jsem přijata. Rada bych učila předměty spojené s podnikáním a obchodem, statnicovala jsem z marketingu tak i ten, je to zároveň můj koníček. Prosím divala jsem se na tabulky učitelů, myslíte, ze by mi byla uznána praxe ne ze školství ale z oboru který bude vyučovat a ve kterém mám 25 let praxe. A nebo mohl by mi někdo anonymně napsat jak se výplata pohybuje…, vim, je to hodně osobni otázka 8o, ale pomohlo by mi to v mem rozhodování. Děkuji

Vždyť neumíš pořádně napsat čárku ve větě 8o

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
30995
11.7.21 06:56