Udělat krok nebo pustit z hlavy?

Anonymní
21.5.21 15:09

Udělat krok nebo pustit z hlavy?

Ahoj, studuji a před třemi měsíci jsem se začala víc bavit s jedním spolužákem. Máme společnou cestu na koleje, tak na mě čekává a ráno někdy chodíme běhat. Parkrat jsme byli spolu venku jen tak. Říká o sobě, že je hodně stydlivy. Jednou mi psal, že se mu se mnou líbí a že vtipkovanim projevuje svou náklonnost. Jenže já se v něm nevyznám. Nikdy se mě nepokusil políbit nebo něco. Hodně je zakously do učení, tak o víkendu o něm není vidu ani slechu. Líbí se mi, ale nevím, jestli to mám nechat plavat nebo mu třeba něco říct/naznačit. Taky jestli třeba já nejsem moc chladná.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7460
21.5.21 15:19

Jasně. Jestli se ti jako člověk líbí, byla by škoda to nezkusit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2691

Tak to ti tady asi nerekneme, kdo se ma v kom jak vyznat. :mrgreen: A kdyz jste spolu byli venku, tak to prislo z ci iniciativy? To mi nerikej, ze na nej neumis nejak vyrazne zamrkat. :mrgreen: Priste az pujdete ven, tak se poradne vyparadi, snad mu to docvakne, ze je to pro nej. Pokud nezareaguje a naopak se stahne, tak budes vedet. :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
17409

Udělej první krok. Ve skutečnosti nemáš nic moc ztratit.

Zajděte oslavit uspěšne zkouškove a zahrňte do toho alkohol, bude pro tebe snazší najít odvahu a sbalit ho. Bude ti za to vděčný.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5732
21.5.21 15:52
@Anonymní píše: