UJEP - učitelství pro 1. stupeň ZŠ - kombinovaná forma - 19/20

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Týna98
Stálice 70 příspěvků 27.03.19 07:45
UJEP - učitelství pro 1. stupeň ZŠ - kombinovaná forma - 19/20

Ahoj holky, studujete některá, nebo máte někoho známého, kdo studuje na UJEPU učitelství pro 1. stupeň ZŠ - kombinovaná forma. Zajímal by mě hlavně rozvrh. Jak zvládáte tuhle školu s dítětem? TP mám v listopadu, takže bych tam nastoupila jako těhotná. Byla bych ráda, kdyby se mi ozvaly i ty, které se chystají na přijímací zkoušky 19/20. Děkuju :)

Reakce:
Andule96
Nováček 5 příspěvků 27.03.19 08:30

Ahoj, studuji učitelství+speciální.ped. v KS, ale rozdíl v tom nebude, s oborem bez specky máme i některé předměty společně. Jsem v prvním ročníku, s miminem, rodila jsem v říjnu v úterý a v sobotu první sobota ve škole :D první dvě soboty jsem tedy nebyla, tu první jsem byla ještě v porodnici, tu další čerstvě po propuštění. S některými vyučujícími se dalo domluvit, dvě zkoušky jsem splnila ačkoliv jsem fyzicky na výuce nebyla, dva předměty si musím zapsat znovu, takže z téhle strany se toho určitě neboj. Jinak k rozvrhu, první semestr hlavně soboty, teď i patky. Většinou od osmi cca do tří, čtyř, ale občas se povede např. až odpoledne od čtyř nebo pěti a tak. Teď se třeba povedlo, že jsme několikrát za sebou měli pátek i sobotu, ale teď třeba tři týdny nic. Jestli jsi z okolí nebo máš hlídání buď úplně v klidu. Já jsem s prckem byla jen na jedné zkoušce, jinak ho nechávám doma, ale určitě by nebyl problém mít ho tam každou sobotu. Já dojizdim tři hodiny tam a tři zpět a zvládám v pohodě, ničeho se neboj. Kdyby tě cokoliv napadlo, napiš :)

Týna98
Stálice 70 příspěvků 27.03.19 08:45