Ultrazvuk po porodu - očistky a děloha

9
20.1.20 09:54

Ultrazvuk po porodu očistky a děloha

Dobrý den, jsem čtyři dny po porodu a na ultrazvuku mi zjistili, že ze mě nevyšly úplně všechny očistky a kvůli tomu se mi i špatně zavinuje děloha. Kvůli tomu mi pichli injekci do zadku, už dvakrát, to na vyvolání stahů v děloze abych to případné množství vyloučila. Zatím se to moc nepohnulo a hrozí mi vyčištění dělohy pres pochvu v anastezii. Mám nepopsatelný strach, že už se z porodnice nikdy nedostanu, nebo že jsem v opravdu vážném ohrožení života. Jsem laik a nerozumím tomu, doktoři mi nic moc nevysvětlili. Zažila jste některá něco podobného? Taky zmiňovali, že mám možná zbytky placenty (nějaké potrhané blány) v děloze.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymní
20.1.20 10:24

Mám podobnou zkušenost. Ale v mém případě to teda byla nějaká sraženina, která bránila odchodu očistků tím, že zablokovala děložní hrdlo. Taky jsem dostala injekci do zadku, ale byla na to, aby se ta sraženina rozpadla. Pak mi dělali ještě kontrolní ultrazvuk druhý den - sraženina se dost zmenšila. Začalo to lépe odcházet ven po té, co jsem začala chodit normálně na velkou - při tlačení to prostě vyjde ven. Ještě teď, 3 měsíce po porodu, tam mám nějaký zbytek o průměru cca 2 mm. Buď to odejde s první menses nebo by se to dalo také odstranit operativně. Ale vzhledem k tomu, že nemám žádné bolesti, tak to tam prostě zatím necháme.
Ve tvém případe to kusy placenty asi nebudou - to by se zanítilo a měla bys velké horečky.
Neboj, bude to v pořádku. A doktoři tam jsou od toho, aby tě pořádně informovali. Tak se ptej.

• Nahlásit
  • Citovat
2745
20.1.20 10:25