Únava po Dopegytu?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
zimniden
Kecalka 109 příspěvků 16.04.19 10:43
Únava po Dopegytu?

Holky, beru poslední týden Dopegyt na tlak, od soboty mám dávkování 4×2 tbl, což je asi možné maximum. Jsem šílené unavená a spavá? Měly jste taky některá?

Reakce:
Petrušačka
Ukecaná baba ;) 1345 příspěvků 17.04.19 09:10

Ahoj. Máš maximální dávku toho léku - a to je fakt vražedný… :-/ Ten lék bohužel na těžší formy hypertenze nezabírá - navíc má fakt brutální vedlejší účinky. 8 tabletek denně je fakt něco, co tě totálně vykolejí a uzemní v posteli :think:
Jsi těhotná - předpokládám… V jakém jsi týdnu a jaký máš tlak? Měla jsi vysoký tlak už před těhotenstvím??…Dopegyt není jediná volba v těhotenství. I když je volbou první… :think:

zimniden
Kecalka 109 příspěvků 17.04.19 12:33

Díky, takže ta šílená únava je teda normální :) Musím to holt už nějak doklepat, jsem 37+4, já jsem hlavně vůbec ráda, že mě ještě pustili domů z nemocnice, i když teda s tímto dávkováním.

Petrušačka
Ukecaná baba ;) 1345 příspěvků 17.04.19 14:09

Jo - ta únava je zcela normální… Ale jako - myslím si, že tohle dávkování je holý nesmysl… Ten Dopegyt, resp. jeho účinná látka, prostě je dost specifický/á :nevim: A na větší hypertenzi nestačí - ale při těchto dávkách… :think: Jestli máš v 37. týdnu takový tlak, že ti nacpali 8 Dopegytů denně - měla bys být hlídána :think: Kolik ten tlak máš po lécích?…a kolik jsi, proboha, měla, když ti tohle nasadili? A bílkovinu v moči si hlídáš…?

zimniden
Kecalka 109 příspěvků 17.04.19 17:30

Mně to pomohlo…ten tlak se celkem upravil no. Já jsem hlidaná, měřím se doma. V nemocnici to takhle nasadili, protože jsem měla diastoly nad 100 asi dva dny. Nemám jinak otoky ani bílkovinu. Jen ten tlak no.

Váš příspěvek
Reklama