Uniqa - Rizikové životní pojištění s dividendou... Máte někdo?

Lo
6094
21.7.11 17:53

uniqa : rizikove zivotni pojisteni s dividendou...mate nekdo?

Ahoj :mavam: S manzelem jsme s pomoci financni pani poradkyne zalozili nove ziv.poj. Je to u Uniqy a prijde mi to docela fajn..vase nazory? :-) Jinak, mela jsem predtim Dynamik u Ceske a i pani na prepazce, kdyz jsem to sla rusit, rekla : Proboha, kdo Vam to zakladal? :mrgreen: A taky mi to nezrusila hned na prepazce, ale moji zadost musela nekam posilat a pak jsem mela 2 telefony ,vlastne pry jeste dostanu dopis, jestli to opravdu rusit chci, tak doufam, ze mi dopis neposlou za pul roku :mrgreen: mam uz pojisteni u UNiqy : to rizikove zivotni poj. s dividendou, mate taky nekdo? A nemate nahodou zkusenost s rusenim pojistky u Ceske? Nejak to natahuji :nevim: dekuju za reakce :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

4462
21.7.11 18:52

U České jsme to rušili a taky to bylo nějak špatně založený, prostě sme platili moc a při zrušení nedostali skoro nic. :cert:
Uniqu o té nic nevím, ale byla jsem na školení Dolce Vita od Generali a musím řict, že je to taky dobrá pojistka. Dá se na 1 smlouvu dát více lidí, může se během vybírat aniž by jsi dostala sankce, nebo přerušit splácení pojistného také bez sankcí. Může se to nakombinovat s investicemi, které po dobu pojistky rostou. Takže dám příklad: Pojistka je uzavřená na 30 let za 200 měsíčně. Zaplatíte za těch 30 let kolem 72.000,– a pokud k tomu máte ty investice, tak se vám tam naspoří také kolem těch 70-80.000,–, takže ve finále máte pojistku zdarma, když se to tak veme. :wink:

Já nemám ráda pojišťováky, co pracují pro jednu pojišťovnu. Ti nakecají kde co. To bylo tak i s tou Českou p. Já právě dělám pro společnost, kde se projdou nabídky většiny pojišťoven a vybere se ta nejlepší pro toho daného klienta (aby neplatil zbytečně moc atd.). Myslím, že je to tak lepší, protože klient má právo výběru. Výhoda je to hlavně pro něj, protože tím tak i hodně ušetří.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
21.7.11 20:22

Ahoj holky, pracuji jako osobni nezavisly financni poradce a s obema pripady (smlouvami) jsem se jiz potkala. takhle nelze rict co je dobre a co spatne, protoze kazda smlouva muze byt jinak nastavena a to pak uplne meni jeji ucel.

pokud jste smlouvy uzavreli prostrednictvim financni poradkyne, mela by s vami projit vase cile a plany do budoucna, take vzit v potaz vase prijmy a moznosti. sestavit financni plan a pote teprve navrhnout vhodne produkty. zase by mela mit na vyber vice pojistoven, protoze jen u jedne je to zavadejici.

Co se tyka CP, nebudu se vyjadrovat k produktu Dynamik, spis k jejim postupum pri ruseni smluv. Na pobocce jsou povinni vam na miste smlouvu zrusit a overit podpis. pokud tak neucini, je to tak na stiznost. doporucuji vypoved resit pisemne, s overenym podpisem, ktery je zakonem uznatelny a poslat doporucene. Pojistovny se i v dnesni dobe bohuzel chovaji tak, ze co neprislo doporucene, neprislo. Tak drzim pesti a preji pevne nervy s vyrizovanim (mj. toto vsechno by za vas mela resit vase poradkyne). S pripadnymi dotazy se na mne muzete kdykoliv obratit, hezky vecer! :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Lo
6094
21.7.11 22:13
mobifilinka píše:
Ahoj holky, pracuji jako osobni nezavisly financni poradce a s obema pripady (smlouvami) jsem se jiz potkala. takhle nelze rict co je dobre a co spatne, protoze kazda smlouva muze byt jinak nastavena a to pak uplne meni jeji ucel.

pokud jste smlouvy uzavreli prostrednictvim financni poradkyne, mela by s vami projit vase cile a plany do budoucna, take vzit v potaz vase prijmy a moznosti. sestavit financni plan a pote teprve navrhnout vhodne produkty. zase by mela mit na vyber vice pojistoven, protoze jen u jedne je to zavadejici.

Co se tyka CP, nebudu se vyjadrovat k produktu Dynamik, spis k jejim postupum pri ruseni smluv. Na pobocce jsou povinni vam na miste smlouvu zrusit a overit podpis. pokud tak neucini, je to tak na stiznost. doporucuji vypoved resit pisemne, s overenym podpisem, ktery je zakonem uznatelny a poslat doporucene. Pojistovny se i v dnesni dobe bohuzel chovaji tak, ze co neprislo doporucene, neprislo. Tak drzim pesti a preji pevne nervy s vyrizovanim (mj. toto vsechno by za vas mela resit vase poradkyne). S pripadnymi dotazy se na mne muzete kdykoliv obratit, hezky vecer! :mavam:

Takze bez te pisemne vypovedi to nevypovi? :cry: ale pred myma ocima pani za prepazkou posilala moji vypoved od smlouvy, koukala jsem ji do pocitace :lol: tak vim, ze opravdu neco posilala, pak jsem tam hned volala a ptala se, jak to bude..telefoni operatorka znela, ze jo, ze me chape a ze poslou jeste dopis a pak teprve to vypovi…druhy den mi ale zase volal nekdo jinej a ptal se na to same :nevim: overeny podpis, hm, ani nevim, kde se takovej podpis ma overit… :oops: to primo na pobocce? ach jo, tak nevim ani, ze je to vyresene nebo ne :roll: to je tak, kdyz tomu nejak nerozumim a jdu rusit pojistku…tak to se chci videt s resenim hypoteky… :lol: i kdyz muj kolega z prace narazil zrovna na nejakeho chlapika fin. poradce, ktery mu kolem hypo totalne vse obehal, pry kolega nic nedelal a hlavne mu nabidl z nekolika moznosti,vse s nim rozebral, kolega nadsenej… :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Lo
6094
21.7.11 22:18
mobifilinka píše:
Ahoj holky, pracuji jako osobni nezavisly financni poradce a s obema pripady (smlouvami) jsem se jiz potkala. takhle nelze rict co je dobre a co spatne, protoze kazda smlouva muze byt jinak nastavena a to pak uplne meni jeji ucel.

pokud jste smlouvy uzavreli prostrednictvim financni poradkyne, mela by s vami projit vase cile a plany do budoucna, take vzit v potaz vase prijmy a moznosti. sestavit financni plan a pote teprve navrhnout vhodne produkty. zase by mela mit na vyber vice pojistoven, protoze jen u jedne je to zavadejici.

Co se tyka CP, nebudu se vyjadrovat k produktu Dynamik, spis k jejim postupum pri ruseni smluv. Na pobocce jsou povinni vam na miste smlouvu zrusit a overit podpis. pokud tak neucini, je to tak na stiznost. doporucuji vypoved resit pisemne, s overenym podpisem, ktery je zakonem uznatelny a poslat doporucene. Pojistovny se i v dnesni dobe bohuzel chovaji tak, ze co neprislo doporucene, neprislo. Tak drzim pesti a preji pevne nervy s vyrizovanim (mj. toto vsechno by za vas mela resit vase poradkyne). S pripadnymi dotazy se na mne muzete kdykoliv obratit, hezky vecer! :mavam:

Sestavit fin. plan…co to vse ma spravne zahrnovat, prosim? :-)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4462
21.7.11 22:54

Já jsem rušila úrazový na pobočce a zrušili to hned. Ješte po mě chtěli tel číslo, tak říkám ať tam napíše samý nuly, že nechci, aby mě přesvědčovali, ať to neruším a v pohodě. Dopis přišel za 14 dní, že je to zrušené.

Jo, vždy je lepší si nechat uzavřit pojistky u makléře, než u pojišťováka, kterej ti nabídne jen produkty jedné pojišťovny.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22.7.11 13:46
Lo píše:
mobifilinka píše:
Ahoj holky, pracuji jako osobni nezavisly financni poradce a s obema pripady (smlouvami) jsem se jiz potkala. takhle nelze rict co je dobre a co spatne, protoze kazda smlouva muze byt jinak nastavena a to pak uplne meni jeji ucel.

pokud jste smlouvy uzavreli prostrednictvim financni poradkyne, mela by s vami projit vase cile a plany do budoucna, take vzit v potaz vase prijmy a moznosti. sestavit financni plan a pote teprve navrhnout vhodne produkty. zase by mela mit na vyber vice pojistoven, protoze jen u jedne je to zavadejici.

Co se tyka CP, nebudu se vyjadrovat k produktu Dynamik, spis k jejim postupum pri ruseni smluv. Na pobocce jsou povinni vam na miste smlouvu zrusit a overit podpis. pokud tak neucini, je to tak na stiznost. doporucuji vypoved resit pisemne, s overenym podpisem, ktery je zakonem uznatelny a poslat doporucene. Pojistovny se i v dnesni dobe bohuzel chovaji tak, ze co neprislo doporucene, neprislo. Tak drzim pesti a preji pevne nervy s vyrizovanim (mj. toto vsechno by za vas mela resit vase poradkyne). S pripadnymi dotazy se na mne muzete kdykoliv obratit, hezky vecer! :mavam:
Takze bez te pisemne vypovedi to nevypovi? :cry: ale pred myma ocima pani za prepazkou posilala moji vypoved od smlouvy, koukala jsem ji do pocitace :lol: tak vim, ze opravdu neco posilala, pak jsem tam hned volala a ptala se, jak to bude..telefoni operatorka znela, ze jo, ze me chape a ze poslou jeste dopis a pak teprve to vypovi…druhy den mi ale zase volal nekdo jinej a ptal se na to same :nevim: overeny podpis, hm, ani nevim, kde se takovej podpis ma overit… :oops: to primo na pobocce? ach jo, tak nevim ani, ze je to vyresene nebo ne :roll: to je tak, kdyz tomu nejak nerozumim a jdu rusit pojistku…tak to se chci videt s resenim hypoteky… :lol: i kdyz muj kolega z prace narazil zrovna na nejakeho chlapika fin. poradce, ktery mu kolem hypo totalne vse obehal, pry kolega nic nedelal a hlavne mu nabidl z nekolika moznosti,vse s nim rozebral, kolega nadsenej… :palec:

Pokud jsi byla na prepazce a na vlastni oci jsi videla odeslani, tak je to OK. Presto by jsi mela dostat kopii teto vypovedi. Radeji bych zacatkem tydne znovu zavolala na centralu a zeptala se v jakem stavu je tato smlouva. Novou, pisemnou vypovedi, clovek ale nic nepokazi a ma jistotu, ze to bude skutecne zruseno. Overeny podpis dnes delaji na kazde poste, MeU ci Matrice a stoji 30kc.

Koukala jsem odkud jsi a pokud budes chtit, muzu ti dat kontakt na kolegyni, ktera ma kancelar primo na Vaclavskem nam. a urcite by i toto za tebe vyridila. Pote se na ni muzes obratit i s hypotekou, zabyvame se opravdu komplexnim poradenstvim i servisem okolo.

Co se tyka sestaveni financniho planu, tak obecne lze rici, ze je to shrnuti soucasneho stavu, vyhodnoceni zda je i v dnesni situaci dostacujici na pokryti vsech rizik, sporeni, investic… pak se v nem zohlednuji cile, prijem, co klient chce a casovy horizont. Pote samozrejme navrh reseni cele klientovy situace. Prvni konzultace jsou nezavazne a clovek si sam vyhodnoti, zda je pro nej tento poradce vhodny a zda mu vyhovuje i navrhovane reseni. Vzdy je to klient na kterem je posledni rozhodnuti. Pote samozrejme nasleduje pravidelny servis a veskere administrativni zajisteni.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
lucia1809
24.7.11 21:36
Lo píše:
mobifilinka píše:
Ahoj holky, pracuji jako osobni nezavisly financni poradce a s obema pripady (smlouvami) jsem se jiz potkala. takhle nelze rict co je dobre a co spatne, protoze kazda smlouva muze byt jinak nastavena a to pak uplne meni jeji ucel.

pokud jste smlouvy uzavreli prostrednictvim financni poradkyne, mela by s vami projit vase cile a plany do budoucna, take vzit v potaz vase prijmy a moznosti. sestavit financni plan a pote teprve navrhnout vhodne produkty. zase by mela mit na vyber vice pojistoven, protoze jen u jedne je to zavadejici.

Co se tyka CP, nebudu se vyjadrovat k produktu Dynamik, spis k jejim postupum pri ruseni smluv. Na pobocce jsou povinni vam na miste smlouvu zrusit a overit podpis. pokud tak neucini, je to tak na stiznost. doporucuji vypoved resit pisemne, s overenym podpisem, ktery je zakonem uznatelny a poslat doporucene. Pojistovny se i v dnesni dobe bohuzel chovaji tak, ze co neprislo doporucene, neprislo. Tak drzim pesti a preji pevne nervy s vyrizovanim (mj. toto vsechno by za vas mela resit vase poradkyne). S pripadnymi dotazy se na mne muzete kdykoliv obratit, hezky vecer! :mavam:
Sestavit fin. plan…co to vse ma spravne zahrnovat, prosim? :-)

Správný finanční poradce rozdiskutuje s klientem jeho příjmy, výdaje, určí s ním jeho cíle v blízké a delší budoucnosti a nastaví finanční plán dle potřeb klienta. Fin. plán zahrnuje: otázku bydlení, zabezpečení příjmů, příprava na nějaké budoucí výdaje, renta, investice. ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
173
31.7.11 14:09

rozdíl mezi Uniqou a Generali je v tom,že Generali má produkt okopírovaný od Uniqy a není tak propracované-třeba PN má max do 300Kč, vše ,co bylo zmíněno výše o výáhodách Generali,má samozřejmě i Uniqa,která je momentálně a již delší dobu nejlevnější na trhu,má rozhodně širší krytí :-)
u výpovědi smlouvy České pojištovne byly problémy vždy-oni nechtějí,takže nahánějí kolikrát klienty osobně a když se dostaví,tak je lámou na další produkty.A poradce konkretně u České nemá moc šancí-leda doporučit klientovi právě ukončení s ověřeným podpisem,navíc pokud poradce rušenou slouvu neuzavíral,což v 99,9% neuzavíral,tak se s ním nikdo ani nehodlá o pojistce bavit.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Bree
29.8.11 04:45

Jak co nejefektivněji vypovědět Dynamik

ČP má dvě verze Dynamiku: Dynamik a Dynamik Plus. V každém případě doporučuji nejdříve zažádat o mimořádný výběr , když proběhne, pak smlouvu zrušit s odbytným. Výsledná pokuta pak není tak velká, protože storno poplatek se počítá % ze zbytku rezervy. No a když odčepáte pomocí mimořádného výběru, tak ta rezerva je niží a tím pádem je nižší i % poplatek za zrušení smlouvy. Jen upozorňuji, že poplatek za mim.výběr se pohybuje cca kolem 220 Kč, což je fakt drzost !!!. Jinak Vám budou následně volat a přemlouvat Vás, že budete strašně tratit, že když si založíte novou smlouvu, tak Vás nemine opět 2-letá poplatková povinnost a ve finále Vám nebídnou, že Vám finance z Dynamiku převedou na Diamant !!! Což je opět velmi výhodné ŽP od ČP :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
sedlin
7.9.11 12:50

pojiťováci

Já nesnáším makléře, mají kalkulačky na to aby zjistily která pojistka je nejvýhodnější pro koho, pro sebe, pro klienta, pro společnost, kterou obhajují.....
nehledě na to, že individuelně se dá říct, že neexistuje pojištovna a pojistka nejlepší, nejvýhodnější pro všechny, ale každá má něco do sebe.
Jednou se napakuje Makléř, jednou firma a jednou klient.
Makléř také nikdy nebude umět všechny produkty precizně, sice jezdí na školení, ale z 5, z 10 pojišťoven najednou umět 50 produktů, nejde! Dělá to za ně kalkulačka! …

Správnej finanční poradce také umí říct, že vaše pojistka je dobře udělaná, a nee ji za každou cenu předělávat!

Jirka

  • Nahlásit
  • Citovat
petrpetrpetr
17.1.12 19:39

Dolce vita?

Bacha na poplatky:) jsou dvojí a to 2% navíc na straně pojišťovny..Takže Vás pojišťovna škube dvakrát..a snižuje to výnos..
Hodnota management fee je započítaná v ceně jednotky. Z toho plyne, že s příchodem Dolce Vita vzrostl management fee i u ostatních investičních pojištění Generali na hodnotu 2,0 %. Pojištění se tedy zdražilo všem současným klientům.Takže bych to zase tak nevychvaloval:)Počet lidí na smlouvě nevypovídá o její kvalitě.

  • Nahlásit
  • Citovat
433
1.3.12 11:21

Ahoj holky,jdu si k vám pro radu.Mám 5let životní investiční pojistku od generali na je na 37let,platím 500měsíčně.Minulý rok v červnu jsem žádala o odkup,měli jsme krizi a poslali mi něco přes 8tisíc a dále pokračovala dále,ale ted chci to zružit celé,jsem ted sama s dvojčaty a nemůžu dávat 500měsíčně pryč.Jak to je,dostanu aspon něco nazpátek?Někde jsem četla,abych udělala odkup a až mi peníze přijdou,tak pak zrušit.Nebo jak to chodí.Jo a do daní jsem to nedávala

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
TomAndy
8.10.13 11:29

Ceska to hodne prodluzuje znama cekala místo 3mesice pul roku

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama