Utrogestan-možné nežádoucí účinky??

28
30.4.20 09:58

Utrogestan-možné nežádoucí účinky??

Dobrý den, prosím vás potřebovala bych se poradit.
2 den beru vaginálně utrogestan na udržení těhotenství a mám takový problém. Od doby co ho beru tak se v noci tak 5× budím a potřebuju na toaletu. Neříkám že je to špatné ale pro jistotu se ptám jestli to k tomu patří?
A ještě k tomu se v noci budím úplně spocená, promočená ale jako opravdu doslova ze mě leje, vlasy mokré prostěradlo mokré, prostě šílený. Nikdy se mi nic takového nestalo tak mě to trochu znepokojilo. Tak jestli máte někdo podobné zkušenosti s tím? Abych byla klidnější? Děkuji :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2955
30.4.20 10:48

Takovou zkusenost nemam. Bylo mi po nem normalne.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1209
30.4.20 11:24

Utrogestan jsem brala, ale žádnou reakci jsem na něj neměla.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1183
30.4.20 14:14

Pocení i časté močení je spíš průvodní jev těhotenství. Utrogestan bývá obecně hůř snášený při polykání, časté jsou nevolnosti, motání hlavy. Vaginálně bývá snášen dobře. Vydrž :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28
30.4.20 15:07

Dobře tak moc děkuji, ještě počkám a kdyžtak se zmíním na gyndě ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
213
30.4.20 15:16

Beru ho tyden vaginalne a zadne nezadouci ucinky jsem nespozorovala. To co popisujes je spis asi bezny jev v tehotenstvi. Na wc v noci chodim nekolikrat a potim se nekdy taky ze mam uplne mokry vlasy..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6845
30.4.20 21:00

@MimiLola ja z nej mela maximálne kvasinky a jiné haluze ale nikdy ne to co popisujes..možná těhotenství, možná třeba i zánět močáku ;) může to být cokoliv..ale utros určitě ne..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
776
30.4.20 21:09

Taky jsem zadne nezadouci ucinky nemela, pri zavadeni muzes zavlect nejakou infekci, ale nevim, jestli to muze prostoupit do mocovych cest

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6845
30.4.20 21:22

@Melodie91 možné je vše :) vzhledem k tomu že vše máme nanahnanane k sobě..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28
2.5.20 12:42

Volala jsem doktorce a zmínila jsem se jí o tom a řekla mi ať ho vysadím, no a od ty doby je klid, tak mi to asi prostě nesedlo no, jinak nevím jak si to vysvětlit. Ale moc děkuji za odpovědi ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama