UV lampa na nehty

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
7832
30.6.22 17:21

UV lampa na nehty

Zdravím, potřebovala bych poradit a omlouvám se, že se budu ptát jak tatar, ale vůbec tomu nerozumím. :lol:
Slíbila jsem dceři za vysvědčení sušičku na nehty. Má svoje krásný dlouhý nehty, který si pořád lakuje, tak jsem myslela, že jí pořídím lampu, aby to měla rychleji usušený. Ale čím víc to studuju, tím víc vím prd. :lol:
Dočetla jsem se, že se na to používaj nějaký speciální laky (gel lak?), ale ty snad nejdou odlakovat odlakovačem?
Tak nevím. Myslela jsem, že prostě koupím lampu, ona si svoje nehty nalakuje, strčí je do lampy a bude mít nehty hned suchý. Ale jak to potom dostane dolů? Asi moc nechci, aby si to musela nějak obrušovat.
Kdo se v tom vyzná? :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
679
30.6.22 17:59

UV nebo led lampa funguje pouze se speciálními laky. K těm potřebuješ ještě svrchní lak, spodní lak… Odlakovačem to dolů nesundá, jedině odrůst nebo se na to pořizují speciální laky, díky kterým ten barevný lak popraská a ty ho pak sloupneš.. startovací sada toho všeho počítej minimálně 1000 a je s tím docela s*aní, musíš to umět aby to vypadalo fakt hezky :think:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
492
30.6.22 18:03

@PetraJ jsou dva druhy laku: lak obycejny, i kdyz je tam napsane napr. s gelovym efektem, tak je to porad lak, ktery schne na vzduchu a odstranuje se odlakovacem. A pak mas gellaky, ktere se tvrdi v lampe a nejdou odlakovat. Ty se bud rozpusti v removeru (s acetonem), nebo se odpiluji. Problem byva v tom, ze mlade holky si to strhavaji s vlastnim nehtem :nevim: takze bych spis doporucila obyc lak.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
60106
30.6.22 18:14

Nechala bych ji, ať si lakuje pouze normálním lakem. Vím, je to pakárna. Nesnáším to. Furt se to předělává. Raději si nechat gel lak pořádně udělat na nehty.