Užití špatného prášku

Anonymní
20.10.19 13:07

Užití špatného prášku

Holky mam takovej problem a potrebuji poradit.
Jsem 29tt a strasne umíram na zada vcera uz jsem nemohla skoro ani chodit, sestricka mi rekla ze muzu na bolest paralen a panadol a ja si spletla platicko a omylem si vzala tabletu Nalgesinu a od vcerejska mam hrozny strach zda jsem neublizila malemu protoze vim ze se v tehotenstvi nesmi.
Stalo se nekomu ze pouzil taky nalgesin v tehu a mimisek byl v poradku?
Furt se nejak uklidnuji ze to byla jedna tableta ze snad ne. :,(

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1130
20.10.19 13:46

A co zavolat na gyndu, tam tě uklidní, po jedny tabletě se podle mě nic nestane, ale nejsem gynekolog. Slovo mimisek je šílený sorry!

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20.10.19 14:06

Když jsem otěhotněla tak jsem brala silný prášky na utlumení bolesti zad. To že jsem těhotná jsem zjistila ve 4 měsíci takže jsem je brala celý začátek těhu a nic se nestalo malá je zdravá a už je jí 8. Takže si nedělej těžkou hlavu jeden prášek ti určitě neublíží ani mimiskovi :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20.10.19 14:08

Nestresuj, byla to jedna tableta a navíc, nejrizikovejsi je první trimestr, který už mas dávno za sebou. ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama