Užívání HA Bonadea a náhle změny

Anonymní
9.5.20 13:06

Užívání HA Bonadea a náhle změny

Ahojky, chtěla bych se zeptat jestli se nějaká z vás neocitla ve stejné situaci.
Studuji SŠ a přes půl roku beru HA Bonadea. 2 měsíce zpět jsem jednou zapomněla tabletku. Následovala 7 denní pauza, s přítelem jsme měli sex až 8 den po zapomenutí. Minulý měsíc mě zlobil lehký průjem. Byl asi 3 hodiny po užití tabletky, 2× po půl hodince. Nepoužili jsme žádnou jinou ochranu, myslela jsem, že antikoncepce nemá sníženou účinnost. Následně v ten samý měsíc jsem dostala v pravidelný termín menstruaci, slabší a dokonce jsem špinila. To se mi za brání HA nestalo. Tento měsíc to samé a po tom, co jsem se dočetla na internetu se bojím, abych nebyla těhu. Poslední měsíc mě trápí bolest hlavy, zad a ospalost, kterou však může způsobovat i HA. Jaký je váš názor? :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

20052
9.5.20 13:10

Udělej si těhotenský test. Těžko někdo vyvěšti, jestli jsi nebo nejsi těhotná.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama