Vánoční cukroví - udělat někomu radost

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
12
29.11.21 20:36

Vánoční cukroví - udělat někomu radost

Krásný advent všem.

Jsem studentka (momentálně s přerušeným studiem žijící v zahraničí. Protože bych chtěla zažít tradiční vánoce, rozhodla jsem se, že začnu péct (začala jsem včera a předevčírem). S největší pravděpodobností budu trávit Vánoce tady, mimo Česko, tak jsem si říkala, že bych ráda udělala radost lidem, kteří třeba nemají čas péct, že bych to poslala. Pravda, nikdy jsem odsud nic neposílala, takže vlastně nevím, jak by to dopadlo a zda se to vůbec vyplatí, proto mi klidně napište, když to bude nereálné. Chtěla jsem jen udělat radost, když vím, že to nemáme šanci s přítelem sníst, pokud bych napekla, to, co mám ještě v plánu.

Hezké pondělí.

:mavam: :mavam:
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9666
29.11.21 20:40

Rozdej to v místě, kde bydlite. Všechny přepravní společnosti mají před svátky na pilno. Takže zásilka přijde bůhví kdy a ve stavu drobků, rozlámané. A poštovné stojí nemalé peníze.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12138
29.11.21 20:44

Rozdejte to kolegům/sousedům atd., oni budou vděční, posílíte si tím sociální síť (nikdy nevíš, kdy se to bude hodit) a nezůstane z toho hromada drobečků.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12
29.11.21 20:45

@mado Partner mi také řekl, abych to raději neposílala, protože je dost velká pravděpodobnost, že to nedojde vůbec a pokud tak v nepoživatelném stavu.

Přeju Ti krásný advent, v rámci možností v poklidu. :-)

Příspěvek upraven 29.11.21 v 20:49

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17460
29.11.21 20:47
@walexa píše:
@mado Partner mi také řekl, abych to raději neposílala, protože je dost velká pravděpodobnost, že to nedojde vůbec a pokud tak v nepoživatelném stavu. **Já právě nevím, co na to místní lidé, přece jen „zimní Vánoce“ tady nejsou. :-) **