Reklama

Vaše zaměstnání - náplň, ohodnocení...

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.12.16 07:44
Vaše zaměstnání - náplň, ohodnocení,...

Ahoj, prosím anonymně (citlivé údaje).

Všimla jsem si, že je tu spoustu témat ohledně zaměstnání, kde si lidé hodně stěžují… i já mezi takové bohužel patřím, ale rozhodla jsem se, že bych to ráda změnila a plánuji úplně změnit obor - jen zatím netuším jakým směrem.

Pojďme se navzájem inspirovat :)

Jaké je vaše zaměstnání? Jaké vzdělání k němu potřebujete? Jak jste se k němu dostali? Baví vás to? Jaké je finanční odměna? Jaká je vlastně vaše náplň? A určitě napište vše, co vás napadne a o co se chcete podělit - klidně anonymně, ale pravdivě :)

Já začnu :)

Pracuji jako soudní zapisovatelka, hrubý příjem necelých 13 tisíc, každý měsíc stravenky (100,– Kč). Žádné pořádné vzdělání tu ani nepotřebuji, stačí maturita, umět pravopis a rychle psát :) Většinu dne jen sedím v kanceláři a přepisuji z nahrávek, někdy chodím přímo k jednání a zapisuji tam.

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 Další »

Reklama

Reakce:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.12.16 07:53

Twl.. obyč operátor na lince, cvičená opička, za základní hodiny 15 čistého, nepotřebuju vůbec nic.. změnila jsem obor teď, do této chvíle 10 let fotograf, ale došlo k totál vyhoření, už mi to nic nedávalo.. teď se uvidí, postupuju na „lepší“ flek - po 3 m, takže záleží, jak mi to bude bavit :think: Jestli mi to baví? Dělám dost specifickou funkci, zatím ano, baví. Ale rozhodně to pro mne není konečná, jsem tam krátce. Nepotřebuju vůbec nic a psychicky odpočívám, což je super.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.12.16 07:59